Kraamtranen!!

Hoi meiden,

Ik ben benieuwd of jullie andere beginnende mama's ook last hebben van kraamtranen?

De eerste week na mijn bevalling heb ik weinig last van kraamtranen gehad, nu 2 weken later kan ik elk moment van de dag wel huilen en daarna weer lachen. Voel me af en toe echt jantje huilt en jantje lacht.
Normaal gesproken ben ik een heel positief mens die bijna nooit huilt, ook niet tijdens mijn zwangerschap, ik was meer iemand die af en toe te nuchter was en maar bleef lachen. Iedereen riep niet voor niets dat kind komt er lachend uit!!

Ben dus benieuwd of ik de enige ben, die zich niet helemaal op de roze wolk bevind.

Ik heb het wel even gehad hoor, aan het eind van de kraamweek kreeg ik het toch even zwaar. En ik voelde me de hele week zo goed, ik dacht die komen niet meer. Nou niet dus, heb de hele boel er maar eens een keer goed uitgehuild anders blijf ik er nog weken mee zitten.

Ik heb bij mn eerste zo'n beetje de hele eerste maand gehuild. Geef er maar gewoon aan toe, nu kan het nog, praat erover, tot iedereen helemaal verveeld is van je verhaal.

Dank je wel Caat85, Ik geef er idd aan toe en vertel aan iedereen hoe de bevalling is geweest. Soms tot vervelens aan toe, maar oke het is fijn als je er over kan praten met anderen, zeker als ze er om vragen.

Terug
Bovenaan