kraamverzorging en pakket

Nu las ik het gisteren al ergens: ik heb gisteren al het kraampakket met de post gekregen..Pff maakt het wel heel erg echt allemaal.....
Verder vandaag de afspraak gemaakt voor de intake hier thuis van het kraamzorgbureau. Is op 14 januari. Ben ik al zo'n beetje 33 weken zeg!!
En dat na zo lang wachten en icsi... kan het soms nog bijna niet geloven...
Wordt wel spannend zo langzamerhand...
Marianne

het kraampakket heb ik al 2 maanden in huis omdat ik het zelf aan moest schaffen,wel belde laatste het bureau van de kraamzorg op..de intake is pas rond week 34,vind het wel erg laat en zei dit ook maar ze zeiden dat het normaal was.bij mijn zoontje was het al met 30 weken.
het komt dan wel allemaal weer heeeeel dichtbij!
het gaat opzich toch allemaal wel snel hoor! binnen 3 maanden is de baby er..dat is gewoon niks eigenlijk!
heel veel succes nog!
liefs kim

is nog snel hoor 34ste week!!

ons kraamburo belt vaak rond de 7de maand en komen rond de 36 weken pas langs!!!

ik heb beide nog niet gehad of gehoord haha ik verwacht ook een telefoontje van mn eigen kraamburo doe het zelf gewoon telefonisch is voor mij geen meerwaarde dat ze komen hahah
en kraampakket krijg ik denk in januri ergens,....

ps hoor trouwens steeds vaker in mn werk dat mensen geen recht hebben op een kraampakket vind dat echt zo;n onzin he je betaald je scheel aan zorgverzekering en een pakket (van 20 euro?) vergoedde ze niet eens meer:S!!

Heb vandaag mijn kraampakket opgehaald. Flinke doos vol niet bemoedigende mega grote maandverbanden, plastic schortjes, verband enz. enz. enz. Had um in mijn pauze op het werk opgehaald, dus hilariteit allom hier op kantoor door de inhoud.....
Gister de intake gehad van de kraamzorg. Erg vroeg, maar eigenlijk wel prettig. Heb nu ruim de tijd om alles op het lijstje aan te schaffen (er staan dingen op waarvan ik tot gister het bestaan niet wist), en me goed in te lezen in de hele map die ik heb gekregen.

Dus ik ben weer een stapje verder.....

Terug
Bovenaan