Kraamverzorgster al bekend :)!!!!

Lieve meiden,

Maandag was ik bij de vk, en had het daar over onze kraamverzorgster die we bij Julia hadden, en hoe super we haar vonden. Ze is ZZPer en wordt regelmatig ingehuurd door de kraamzorg.
De vk kend haar ook, en snapte precies wat ik bedoelde :)! Ze is goud waard!! Daar het mobiele nummer meegekregen om te vragen of ze in febr weer bij ons wil kramen. Maandag gelijk ge-smst, en vanavond belde ze terug (had nog geen tijd gehad). En ZE DOET HET!!!! Mijn dag kan niet meer stuk!!!!!!

Liefs

Super voor je!
Wij wonen op St Maarten, in de voormalige Nederlandse Antillen, en ze kennen hier geen kraamzorg. Ik baalde als een stekker bij de eerste, want ook mijn ouders konden er niet bij zijn, ze kwamen pas 2 mnd later. Maar gelukkig hebben m'n man en ik, met wat hulp van vriendinnen hier en m'n broer die na een week ineens als verassing op de stoep stond, het toch prima gered! Heb m'n man nog nooit zo alert en pro-actief bezig gezien als toen!
Had wel problemen met de borstvoeding, maar heb veel geskyped met een tante in Frankrijk die jaren in NL als kraamverzorgster heeft gewerkt.
Nu bij de tweede is de planning dat m'n man weer thuis is de eerste week en dat dan mijn ouders er zijn. Super! :)

Hoi Ilja,

Dat is inderdaad wel even anders. Mijn zus woont in Australie, dus daar ook geen kraamzorg. Alleen de eerste paar dagen in het ziekenhuis, maar daarna is het zelf uitzoeken geblazen.
Jullie wonen dan al een tijdje op St. Maarten? Mijn man en ik zijn een aantal jaar geleden wel op Curacao geweest, maar nog niet op St. Maarten.

Gaaf dat je ouders zo snel komen :)!! Mijn ouders zouden eigenlijk begin 2013 naar Australie, maar dat hebben ze nu maar even uitgesteld :).

Hoe oud is je eerste?

Liefs Marit

Hoi Marit,
Wij wonen 3.5 jaar op Sint Maarten en onze dochter is net 2 jaar geworden. Ik ben met haar 2 nachten in het ziekenhuis gebleven, vond dat wel even makkelijk maar werd aan het einde al die verschillende adviezen van de zusters wel zat.
Groeten
Ilja

hey maritd is het zon goeie kraamhulp en word zij ook gewoon vergoed via de zorgverzekering? want ik ben een beetje panis voor kraamzorg omdat ons zoontje met 6 dagen in het ziekenhuis lag aan het infuus doordat onze kraamhulp niet naar mij luisterde

Terug
Bovenaan