Kraamvisite en Mexicaanse griep?!?!?!

Tja... nu zijn we zelf druk aan het twijfelen over wel of geen vaccinatie maar hoe moet dat dan straks met de kraamvisite?!?!?!?!
De incubatietijd is al voor de griepverschijnselen... dus weet je niet of iemand het virus bij zich heeft!
Dus als ik mini toch een beetje kan beschermen door zelf een vaccinatie te halen dan moet ik dat denk ik maar gewoon doen!

Wat vinden jullie??? Alcoholdispensers bij de voordeur? ;o)

Joyce

Ha Joyce,

Ja lastige kwestie is het he!

Bij mijn vorige vond ik het ook al lastig en toen was er nog helemaal geen Mexicaanse griep :)
Veel kraamvisite wassen hun handen helemaal niet als ze binnenkomen. Mijn schoonouders bijvoorbeeld zijn dan de stad in geweest, komen daarna op visite en rennen zo direct door naar de kleine.

Ik ben helemaal niet smetvrezerig maar ik snap daar niets van. Als je in winkels geweest bent, of in het openbaar vervoer ofzo, dan was je toch uberhaubt je handen als je thuiskomt? Kennelijk niet iedereen.

Ik denk dat ik het straks ga overleggen met de kraamzorg, zodat zij (als ze d'r is) iedereen die binnenkomt eerst even handen laat wassen ofzo.

En anders word ik gewoon zo'n leeuwinnen-moeder die haar jong niet afstaat :)

Groet, Eva

Ik wil ook vragen aan de kraamhulp of ze er op wil letten dat bezoek eerst handen wast voor ze naar boven komen. En verder zijn mensen die hoesten of zich niet lekker voelen niet welkom. Verder kan je denk niet zoveel doen.
Groet Janneke

Terug
Bovenaan