kraamvisite

ff een vraagje,

Phoebe is nu 4 weken )morgen dan). En nu zijn er nog maar 3 mensen geweest op kraamvisite. Maar toen ik van Ginger en Mike was bevallen toen moesten ze allemaal zo nodig snel komen en nu dus niet. Misschien omdat het een 2ling is maar dan nog. Ik weet echt niet hoelang we nog kraamvisite moeten laten komen hoor. Misschien dat iemand het hier op het forum weet. Want anders vind ik het ook wel goed ook hoor dan komen ze maar niet. Wij zijn gelukkig met zn allen en daar gaat het om lijkt mij.
Nogmaals hopenlijk weet iemand het hier.
Ik hoor het graag.

Liefs,

Rachel

Hier is voor het tweede kindje ook minder belangstelling dan voor het eerste. Ikdenk dat als je zelf geen zin meer hebt in visite je het niet meer moet doen hoor. En nu met de feestdagen voor de boeg is toch iedereen druk?
Groetjes
Wasabimammie!

Hoi hoi!
Hier is de kraamvisite ook nog niet heel heftig op gang. Nu is Marijn onze 2e en hoor ik heel veel mensen hierover. Mensen komen of niet of pas later op bezoek. En nu met de feestdagen.....
Ach, we zien het wel. Nu begint het een beetje te komen, maar als iedereen nog komt die zegt dat ie komt....dan zijn we in de zomer nog bezig, haha! Kan Marijn zelf de deur open doen,hahahaha. Ik leg me er maar bij neer. Graag of niet, toch?!
Groetjes, Patricia

Het is ook wel waar natuurlijk met de feestdagen. Maar Ginger en Mike zijn van 5nov.
en toen kwam ook iedereen ineens snel na de geboorte en Phoebe is van 24okt.
Maar ik vind het wel best. Wat je zegt graag of niet.

Liefs,

Rachel

Terug
Bovenaan