kraamvisite

Vandaag op kraamvisite geweest bij een vriendinnetje. Zij heeft ook een zoontje gekregen. Owww wat schattig zeg, hihi, kon ik alvast ff oefenen ;-)

Kan me nog haast niet voorstellen dat wij over een week of 12 ook zo'n hummeltje hier hebben, k was helemaal verliefd....

Het zwanger worden (en blijven) heeft bij ons behoorlijk lang geduurd en in die periode kregen de meeste vriendinnen kinderen. Vond het altijd erg moeilijk, de kraamvisites, niet omdat ik het hen niet gunde hoor, maar t kwam gewoon erg dichtbij mijn verdriet. Op de een of andere manier sloot ik me toch een soort af dan.
Het is nu zoveel leuker om te gaan!!!!

Pfff kan niet wachten tot het zover is....

xx Mick

Ik ben voor 2 weken terug, en ga morgen, ook weer op kraamvisite. Ondanks dat het bij ons 1,5 jaar heeft geduurd incl 2 miskramen, heb ik er nooit echt moeite mee gehad om bij andere op kraambezoek te gaan. Misschien dat het ook komt omdat we al een zoontje hebben en ik maar al te goed weet hoe het voelt om een trotse ouder te zijn. Ik genoot zo een beetje mee,..   Maar nu kijk ik dus  erg uit naar morgen!
Weer even zo'n klein ventje vast houden en te bedenken dat we over ongeveer 14 weken zelf weer een klein kindje in onze armen mogen sluiten,.. jeetje.. over 14 weken al!!!

Esmé mv Kay en ???
(26,5 week zwanger)

Terug
Bovenaan