Kraamvisite

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Net op kraamvisite geweest bij m'n collega/vriendin! Ik dacht dat ik het wel moeilijk zou vinden maar niets is minder waar!!! Ik wordt zo intens gelukkig van zo'n lief klein baby-tje!! Wat een schat!!

Het enige is wel dat mijn verlangen naar een eigen kindje weer dubbel zo sterk word en dat ik vind dat wij nu ook eens een keer aan de beurt zijn!! :)

Nou, wij gaan hier maar weer flink aan de klus en wie weet is het in ronde 14 wel raak!

Voor alle wachtende: succes!! Ik duim!

Liefs Lynn

wat leuk dat je het toch niet moeilijk vond!!! Hier net zo collega/vriendin 6 week teurg zoontje gekregen en omdat we zulke goede vriendinnen zijn voel je ook gewoon echte liefde voor dat mannetje...en ik vond het bij haar ook niet moeilijk om heen te gaan...snap je volkomen meid...

Hoe gaat trouwens met CB meid(ff off-topic)??
Hier gaat super nu in 5 week 8.2 kg kwijt....morgen weer heen ben benieuwd...
dikke knuff

Hai lieverd,

Met CB gaat het goed! 9 kilo in 4 weken, ik ga zaterdag uit eten en dus weer voor het eerst (koohydraat-arm) vast voedsel!!! Jippie!!!! :)
Ik ga nog een 2 weekjes door en dan kap ik ermee, ben nu zeer tevreden....Bij jou gaat het ook fantastisch!! Good for you!!!! Ik hoop niet dat we straks weer een hele stortvloed aan kritiek hier krijgen....Hahaha!!

Fijn dat je het begrijpt, het was zo mooi om dat kleine kereltje te zien en de liefde voor hem in de ogen van zijn moeder, dat is toch het mooiste wat er bestaat!

Thanks!! Liefs Lynn

Leuk he kraamvisite... Vriendin van mij heeft onlangs ook een kleintje gekregen. Enig om met die kleine in mijn armen te zitten.

Even een vraagje, lijnen is toch niet goed als je zwanger probeert te worden? En dan helemaal de 500 van CB niet of doen jullie de 800?
Ikzelf heb nog voor 3 weken staan thuis (500) maar ik 'durf' er maar niet aan te beginnen voor het geval mijn hele hormoonhuishouding door de war gaat en het langer duurt voordat ik zwanger raak.
Ik ben er vorig jaar ook erg goed mee afgevallen, maar zou graag nog 8 kilo kwijt willen.

Liefs

Mammieloe; we doen allebei de 800, en ik heb geen last gehad van de hormoonhuishouding tot nu toe....als zwanger blijk dan gaan ik direct afbouwen...zal idd niet goed zijn maar als ik oiit weer zwanger wil worden moeten de kilo's er gewoon af....

Lynn; wat super goed meid...je gaat als een speer. en een heerijk vooruitzicht dat je straks gaat afbouwen! hoop ik ook binnenkort te mogen doen en dan omdat ik zwanger ben natuurlijk....;-)maar vandaag hefige krampen dus ga van ergste uit al als ik nu ongi zou worden me cyclus 25 dagen is en zooo kort heb ik ze nooit...nou ja weer afwcahten

Ik wou dit bericht gister al voor je plaatsen maar de site deed het niet dus vandaar dat ik het nu nog een keer probeer, zie dat Neomie ook al wat heeft neergezet.

@mammieloe: Neomie85 dat volgens mij CB800 en ik heb eerst een week calorieën afgebouwd en daar ben ik doorgegaan met CB500. Ik hoefde net per sé af te vallen maar ik wilde zelf graag wat kilo's minder (voor mijn eigen gevoel) Ik heb dit wel in overleg gedaan met de huisarts, zij weet van onze kinderwens en ook dat we inmiddels in ronde 14 zitten, zij moest ook haar handtekening en dus goedkeuring geven voor het dieet, ook is mijn consulente ervan op de hoogte en mocht ik zwanger raken dan heb je een speciaal afbouw programma!

Bij mij is er dus niets aan de hand! Gewoon een normale hormoonhuishouding en een normale cyclus!
Ik moet wel zeggen dat we het hier al eerder op dit forum over hebben gehad en toen kwamen er allerlei verschillende meningen en 'goedbedoelde' adviezen....Niet zo leuk! Je moet het echt zelf weten meid!! Ik weet wel dat ik me er iig goed bij voel en over 2 weken ga ik keurig afbouwen dus het is niet net alsof je er maanden over doet. Enne...8 kilo dat is er met 3 á 4 weken wel af hoor!

Liefs Lynn

Nee, geeft niets hoor! Het klopt ook wel een beetje, dat deed ik de eerste week, ben daarna toch over gegaan naar 500 (gaat wat sneller) Ben ik minder lang bezig! :) Hoef je toch geen sorry te zeggen! Haha!!

Liefs Xx

Terug
Bovenaan