Kraamvisite

Goh ti's erg om te zeggen maar ik ben al die visite nu al beu!
Is onze eigen schuld. Hebben in al ons enthousiasme overal ja op gezegd. Gaan we ook niet meer doen.

Het stomme is ook dat t niet eens naaste familie of vrienden zijn die als eerste op de stoep willen staan. Maar ooms en tantes die je anders nooit ziet.
Buren die je amper spreekt.
Pffff....

Nou ja.... Weer ff een lesje agendabeheer zullen we maar zeggen.

Oh ja, hier ook!
Mijn hoop was dat ze alemaal tijdens de kraamdagen kwamen. De mensen die we spreken en wnog willen komen dachten dat we het dan rustig wilden hebben! Hoe irritant..
Inderdaad ook mensen die we nauwelijks spreken en dus niet goed kennen willen komen of bieden hulp aan!
Ze zijn dan nu ruim zes weken, maar nog steeds zijn er mensen die zeggen, oh ja, ik wil nog een keer komen..

Vorige keer kon ik het zelf niet aan om in de eerste weken veel bezoek te ontvangen door borstvoeding die niet op gang wilde komen. Kostte me zoveel energie. Ik vond het nu dus heerlijk dat er nu wel mensen konden komen maar..... Daar ben ik ook weer van genezen haha. We doen nu maximaal 1 bezoek per dag en alleen s middags na half 3. Dit ook voor onze oudste. Hij maakte echt overuren. Zelfs als wij alleen thuis met hem waren, was het s middags hartverscheurend.huilen en lag hij om 18.00 uur al op bed versleten.

Wij overleggen ook even samen voordat we een afspraak maken. Dat voorkomt dat je te snel ja zegt. Moet zeggen dat manlief goed is in plannen en indien nodig gewoon zegt dat het niet uitkomt.

Icmf merk je nu ook dat er bij een tweeling meer mensen willen komen " kijken" omdat het toch bijzonder is?

De allerlaatste hoe gaan jullie andere kinderen om met al het bezoek. Vinden ze het leuk of ook druk?

Mamma3007 ook met naaste familie kan je het druk hebben.

Oh ja, bij de oudste niet veel bezoek gehad. Natuurlijk wel familie en vrienden, maar nu met deze twee willen er zoveel meer komen!
Wij overleggen ook hoor. Net wat je zegt, de oudste moet het ook kunnen trekken. En niet rond de voedingstijden, want ik wil niet dat Jan en allemaal mee gaat helpen met de flessen.. Worden ze zo onrustig van! En als ze slapen, worden ze ook niet uit bed gehaald.
Ik houd er sowieso niet van als ze door iedereen vastgehouden worden. Ook daar worden ze onrustig van..
Verder ben ik echt niet zo moeilijk, hahaha..

Haha lachen, bij mij mocht er niemand aan de fles komen bij de eerste. Ik ben nu wat makkelijker merk ik. Komt ook dat deze dame relaxter is en verder geen bijzonderheden heeft.

Ik ben verder nogal selectief in wie war wanneer haha dat zijn we den allemáál :)

Vind je oudste het wel leuk?

4atas, de kinderen vinden het eigenlijk wel leuk. We hebben al een druk gezin, gewenning denk ik. De oudsten weten ook niet beter, ze hebben dit 'vaker' meegemaakt. Ben blij dat straks alles achter de rug is, ook sinterklaas!

Terug
Bovenaan