kraamweek alweer voorbij!!

Wat gaat de tijd nu toch weer snel, gister was ons mannetje alweer een week oud! Hij is echt heel makkelijk gister wel voor het eerst een beetje last van darmkrampjes.
We hebben een hele fijne er relaxe kraamweek gehad, heerlijk dat alles voor je wordt schoongemaakt!! Ik wil wel een vaste schoonmaakster in dienst,hahahahaha.

Ben al een paar keer buiten geweest, kan echt niet te lang binnen zitten dan wordt ik zo moe. gelukkig laat mijn lichaam dit ook toe.

Groetjes Anne

Super dat je een fijne eerste week hebt gehad.. dat je mannetje he goed doet en dat jij lichamelijk ok bent!

Mooier zou het bijna niet kunnen denk ik....

Geniet van je mannetje!!!!

Ik heb momenteel een schoonmaakster, maar na de bevalling en kraamweek zal ik ook zelf weer moeten

lol

wat gaat het snel zeg, dan is je hummeltje er en denk je heerlijk 8 dagen lang hulp te hebben en het is zo voorbij...
en klinkt zo ongelooflijk cliché, maar waar, de tijd gaat helemaal zo snel en ze zijn zo snel baby af ...

Geniet er heerlijk van,
Liefs Marina

Fijn dat je er zo goed op terug kijkt!
Super dat je al een paar keer buiten bent geweest heerlijk hoor!
Nou geniet nog verder van je mannetje........en misschien ook van een vaste schoonmaakster hahah..............

Liefs Louise

gaat snel he de tijd.
mijn mannetje is al weer een maand.
de tijd vliegt.
gelukkig heb je een leuke en positieve ervaring met je kraam hulp ( ik mocht ook niet klagen hoor) je hoord ook wel eens anders.
geniet lekker van je kleintje.

groetjes angelique

HElaas moet ik het ook alweer zonder mn wasvrouw doen ;-).
Heb ook echt genoten van de hulp (helemaal de laatste dagen, de eerste dagen was ik zo moe dat ik daar niet eens aan toe kwam!)
Nu vind ik het ook wel weer lekker mn eigen toilet schoon te maken en mn wasjes te draaien, maar het kost me wel enorm veel energie nog.
Wil ook nog even naar buiten vandaag met Joris om een cadeautje voor Elias zn verjaardag (dinsdag) te scoren maar zie daar als een berg tegen op.

Terug
Bovenaan