Kraamzorg argh!!!

Vandaag bezoek gehad van de intake mevrouw van de kraamzorg, ze heeft mijn bed gecontroleerd (is al een seniorenbed ivm mijn rug) is hij 3 cm (!!!) te laag... Wil madam wel nog hebben dat we hem even op klossen zetten!!! Ik had wel uit mijn vel kunnen springen, toch maar niet gedaan, maar ja ik baal hier wel van!!! Sorry moest ik ff kwijt

Heb je niet een (dun) extra matras die je boven/onder je huidige matras zou kunnen leggen? Dan is je bed nog altijd minder hoog dan wanneer je die op klossen moet zetten. Wel balen hoor, 3cm!

Klinkt misschien een beetje kort door de bocht, maar ik zou het echt niet doen.
Bij mijn vorige bevalling hadden we onze boxspring op kratjes gezet en gaf de kraamverzorgster aan dat het niet nodig was geweest.
Het hangt echt niet op die drie cm en daar krijgen ze ook echt geen hernia van hoor.

Het was bij ons zelfs zo dat de kraamverzorgster de kleine bijna niet in bad kon doen, zelf ben ik 1.87 en heb ik rugklachten.
Alle badstandaards zijn te laag en heeft mijn schoonvader er zelf 1 gemaakt dit lekker hoog is, moeten we dit keer geen kleinere kraamverzorgster treffen anders lukt het echt niet haha

Ik heb wel een extra matras denk inderdaad dat ik er die maar onderleg dan, maar ja ik ben inderdaad ook 1,87 en heb ook allerlei aanpassingen gedaan voor mezelf en mijn bed is prima zo hor!! bij de vorige had ik ook nog een lager bed en daar hebben ze ook niets over gezegd. ik ben benieuwd, ik wacht het wel af, maar die 3 cm ze kunnen me wat haha

Misschien is het handig om ervoor te zorgen dat je extra matras dan gewoon klaar staat (als je daar plek voor hebt). Mocht je vk/kaarmverzorgster erover gaan zeuren dan is die snel genoeg eronder gelegd (wel door haarzelf dan, anders moet ze niet zeuren om 3cm inderdaad!). Zou natuurlijk te gek voor woorden zijn als jij dat zelf dan nog zou moeten doen op het laatste moment.

Je kunt ook MDF stukjes onder de steunpunten van je lattenbodem leggen om zo de boel de drie centimeter te verhogen..

Ga je thuisbevallen? dan zou ik je vlos eens vragen wat zij vindt. Zij moet er tenslotte dan bij 'werken' als eerste.

(sorry kwam even inbreken, hoor in oktober, maar was nieuwsgierig naar de topics..)

Terug
Bovenaan