kraamzorg ervaring?

Hoi hoi!!
Ik ben nu 13 weken zwanger, en ik moet me aanmelden voor kraamzorg in Amsterdam.Mijn verloskundige kent Baker en ACK zorgmaat, maar er zijn ook andere. Ik heb geen idee welke geschikt is.
Heeft iemand ervaring?welke moet ik hebben??Heeeeelllpp!!!

Hallo,

Wij hebben bij de eerste kraamzorg van de kraamvogel gehad, en doen dat bij deze weer. Wij waren er zeer tevreden over. Heb even voor je gekeken, en ze leveren ook kraamzorg in Amsterdam.

Succes met zoeken!

Groetjes Liff

Ik zou idd even goed kijken wat er vergoed word door je verzekering!! Wij waren bij onze eerste verzekerd bij groeneland en hadden kraamzorg van Monique Boer. Nu zitten we bij unive en deze vergoed Moniwue Boer maar voor 80%! Daar komt je eigen bijdrage nog bovenop. Wij hebben nu dus ook voor de kraamvogel gekozen. Mijn zusje is een maand geleden bevallen en had ook de kraamvogel. Hoor alleen maar goede berichten over hun.

Monique Boer zou ik niet voor kiezen, daar hebben wij een nare ervaring mee. We hadden iemand die mijn dochter op dag 4 al rijstebloem gaf, die maar 1x in een hele week het bed heeft verschoond, de strijk maar 1x heeft gedaan en zo kan ik wel even doorgaan. De vk was ook niet te spreken over haar. Maar elke zuster is weer anders, dus veel succe met kiezen! je moet toch geluk hebben met de persoon die je krijgt.

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan