kraamzorg in zeeland

hoi meiden...

ik moet binnekort gaan beslissen bij welk kraamzorgbureau ik me ga aanmelden.
maar ik kan eigenlijk niet zo goed kiezen.

voor welk bureau hebben jullie gekozen? en waarom?
ik hoop dat er wat zeeuwse zwangere reageren!

en voor de niet zeeuwen... waar letten jullie op bij het kiezen van het kraamzorgbureau?
het lijkt mij wel belangrijk dat er maar 1 kraamverzorgster komt, en niet wisseld. maar volgens mij hebben ze dat allemaal....

groetjes Carina

Hoi!

Wij hebben de kraamzorg aangevraagd bij  Dé Provinciale Kraamzorg. Het kantoor zit in Goes. Onze verloskundigepraktijk zit daar ook. Bij de eerste hebben we ook via PK kraamzorg gehad en dat is ons goed bevallen. Ze vragen vooraf of je er bezwaar tegen hebt als er een stagiaire mee komt. Een leuk voordeel vond ik ook dat je bij de aanvraag een voedingskussen krijgt (of een kortingsbon voor zwangerschapsyoga). Het voedingskussen kun je dan bij TMC afhalen. Daar krijg je dan nog eens een bon van 25 euro bij.

Groetjes,
Nelly mv Dean en 32w5d

Hoi,

Ik heb ook kraamzorg aangevraagd bij de provinciale kraamzorg in Goes. Ik hoorde hier goede verhalen over zodoende ik bij hun ben terecht gekomen. Heb idd ook het voedingskussen gekregen, al doe ik hier niets mee. Misschien over een paar weken met borstvoeding geven. De verloskundige zitten daar ook en dat bevalt me prima.

Suc6 met je keuze ... gr Esther  

mijn verloskundige zit in middelburg, dus dat is voor mijn geen extra bijkomstigheid...

ik heb de informatie aangevraagd van kraamcentrum DAT.
iemand daar bekend mee? mag je 15x gratis zwemmen en ook zwangerschapsyoga voor niks of heel weinig..

een voedingskussen kan ik al krigjen van een vriendin, dus daar hoef ik het ook niet voor te doen.

Hier nog een a.s. mama uit Zeeland.
Ik sta ingeschreven bij kraamcentrum DAT,   je kan inderdaad 15x gratis zwangerschapszwemmen (ik heb de kaart al bij het zwembad opgehaald) en je krijgt € 100,00 korting wanneer je aan zwangerschapsyoga meedoet (je betaalt dan maar € 25,00). De vrouw die deze les geeft werkt ook als kraamhulp bij DAT, een super leuk mens.
In mijn omgeving (Middelburg) heb ik alleen nog maar goede berichten vernomen van DAT!

Hallo,

Hier nog iemand uit Middelburg.
Ik heb ook voor DAT gekozen.Ik heb de yoga cursus gedaan met 100 euro korting. Ik vond het hel leuk enontspannend. Verder kreeg ik bij het voorbezoek een bon voor een zwangerschapsmassage........en daar ga ik morgen van genieten.
Ik denk dat het kwa zorg heel weinig uitmaakt, maar deze kortingen enzo zijn gewoon lekker meegenomen.

Gr,
Sonja
37 wkn

Hallo
Ik ben in februari bevallen van een dochter ik had de provinciale kraamzorg bij mijn eerste had ik het ook en daar was ik echt over te spreken maar deze keer helemaal niet kreeg twee verschillende hulpen ivm vakantie en voor mijn oudste vond ik het ook niet fijn en allebei hebben ze toch een wat andere richtlijn het kan zo verschillen het ligt gewoon ook aan de kraamhulp die je krijgt nog veel succes een fijne zwangerschap en een goede bevalling toegewenst groetjes lisette

natuurlijk moet je maar afwachten wie er bij je in huis komt. maar dat is natuurlijk overal zo.
ik denk ook dat ik maar wat meer naar de extraatjes ga kijken, want de zorg zelf lijkt me overal hetzelfde?!

ik heb het informatiepakket van kraamcentrum DAT ontvangen en ik moet zeggen dat het me wel aanstaat.
ik zal voor de zekerheid die van de proviciale kraamzorg ook aanvragen. en daartussen ga ik dan toch maar een keuze maken.

bedankt voor jullie reacties!
inmiddels heb ik een lichtelijke voorkeur voor DAT...

groetjes Carina

Terug
Bovenaan