kraamzorg regio Eindhoven (N.Br) iemand aanbevelingen?

Hallo,

ik ben bijna 3 maanden zwanger, hiep hiep hoera

we zoeken kraamzorg in de regio Eindhoven. Er is redelijk wat aanbod en ik vraag me af of iemand positieve ervaringen heeft met een bepaald bureau?

alvast bedankt!!

Wij hebben een heerlijke week gehad met iemand van Vda (van de Akker of zoiets?), was erg aardig en wij hadden het gevoel dat ze echt van wanten wist. Ze heeft ook heel veel energie gestoken in begeleiden van borstvoeding (ging niet goed) en op het einde hadden we echt het gevoel dat we het ook zonder haar konden.

Wat we zelf erg belangrijk vonden dat we alle 8 dagen dezelfde kraamzorgverzorgster kregen, eentje die dus alles met ons meemaakte.

Helaas ben ik nu verhuisd en heb ik nu (op de gok) maar weer wat anders gekozen. Anders was het meteen weer Vda geworden!

Groetjes, Karin
24 wkn van 2e

Hallo,
Ik heb goede ervaringen met zuidzorg. Ook hebben ze daar veel bijeenkomsten en cursussen gratis te volgen. bijeenkomsten voor borstvoeding, cursus zwanger en in vorm maar ook na de bevalling vanalles over opvoeden enzo.
Groetjes Loes

Hoi,

Wij wonen in Best en hadden ook iemand van VDA en heel erg tevreden! Stak ook erg veel tijd in de borstvoeding (wat bij ons niet zo makkelijk ging) en mocht er een 2e komen gaan wij ook zeker daar weer naartoe.

Gr. Sam

Jaaaaaa  na veel bellen tussen VDA en verzekeraar is t geregeld, we krijgen kraamzorg van VDA. Werd al aanbevolen door de verloskundige, dus wilde ik graag en het is leuk om hier al 2 enthousiaste reacties te lezen!!!

Ben zeer benieuwd, heb net vandaag gehoord dat t accoord is, dus ben erg blij. Eindhoven schijnt moeilijk te zijn, heb nl. iets van 5 bureaus moeten bellen. VDA gaf in 1e instantie aan geen contract met mijn verzekeraar te hebben, maar doordat ik een restitutie polis heb, mocht ik zelf kiezen en is t dus toch VDA geworden.

Nou, heel verhaal maar kortom: ben BLIJ!!

heel veel liefs, Yvonne

Terug
Bovenaan