kraamzorg west brabant

Hoi allemaal,

Wij zijn pas een jaar woonachtend in west brabant. Mijn andere twee kinderen zijn in zeeland geboren. De kraamzorg die ik in zeeland had, kan ik niet in west brabant krijgen. ik moet dus op zoek naar een nieuwe kraamzorgorganisatie. Heeft iemand misschien goede/minder goede ervaringen met bepaalde organisaties? Ze doen zich nl allemaal heel mooi voor, maar het zijn er zoveel. Hoe moet ik dan de keuze maken?

Hoi Sientje,

Bij mij is het precies andersom. Mijn eerste is in Roosendaal geboren en de tweede en derde in Goes. Nu zwanger van de vierde...
Ik was toen bij thuiszorg West Brabant en dat is me erg goed bevallen. Ze zijn heel flexibel en je hebt de hele week dezelfde kraamhulp, dat is ook niet altijd zo... Ik wilde toen alleen wijkkraamhulp (3 uur per dag), ze was super! Het hangt natuurlijk het meest af van de kraamhulp zelf en of dat klikt. Ik heb al 3 x geluk gehad...
Ik heb bij hen ook een zwangerschapscursus gedaan, info avond over bevallen, borstvoedingscursus, babymassage, ehbo voor kinderen. Het is overigens al wel 7 jaar geleden...

Mag je van de verzekering uit zelf kiezen? Meestal hebben ze toch een contract met een bepaalde instelling? Of is dat al weer oud?

Succes en groetjes!

Ik woon ook in Zeeland en heb kraamzorg van DAT.
Die zit zowel in zeeland als west brabant.
Dit is me heel goed bevallen, dus nu heb ik hun weer.
Heel de week dezelfde kraamhulp, en ze hebben ook fijne cursussen.

Hoop dat je een keuze kan maken, succes.

groetjes, Peet. (dec.mama)

Hoi hoi,

Woon zelf in de buurt van Breda en heb mezelf aangemeld bij Careyn kraamzorg. Ik kreeg een lijstje van CZ waar ik mezelf allemaal kom aanmelden. Op de een of andere manier voelde Careyn wel goed. Het is voor mij ook allemaal nieuw :)
Succes met kiezen!

Liefs Anna (feb/maart mama van een tweeling)

Terug
Bovenaan