Kraamzorg

<p>Hi meiden,</p><p>Ik heb een vraagje over de kraamzorg/kraamtijd. Een kraamorganisatie is bij ons thuis geweest en wij hebben een kraamdossier gekregen met een heleboel info en pagina's om de uitgevoerde controles in te vullen. </p><p>Een vriendin van mij vertelde dat haar kraamhulp een app had. Dit lijkt mij toch ook wel wat.</p><p>Nu ben ik benieuwd, waar zou jullie voorkeur naar uitgaan?</p>

Op papier, dat kan je altijd bewaren. Wij hebben een boekje gehad wat helemaal is ingevuld. Dat heb ik in de herinneringenkoffer gedaan. Ik vind persoonlijk dat er altijd een kans is dat er iets fout gaat digitaal.. 

Hier ook een boekje. De kraamhulp schreef er lieve verhaaltjes in gericht naar onze zoon. Hoe hij het deed en hoe hij ons wakker hield etc. Heb het ook in een koffertje gedaan voor later.

Wij hadden een boekje maar konden ook een app downloaden. App moesten we dan zelf bijhouden, boekje deed kraamzorg. Nou... die app bleef zo goef als leeg, boekje is netjes ingevuld hahaha. Veeeel te moe om aan die app te denken

Terug
Bovenaan