Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben aan het twijfelen bij wie ik kraamzorg wil. Ik woon in de stad Groningen. Twijfel tussen Isis kraamzorg en kraamzorg het groene kruis. heeft iemand ervaringen? En of welke zou je aanraden?
Ik vond die keuze ook lastig! Ik ben op m’n gevoel en kennis van omgeving af gegaan. Isis en groene kruis zijn samen, Isis is “het zusje van..” zeg maarz Ik heb zelf gekozen voor groene kruis, deze is net wat breder. Ik heb een aantal kraamhulpen gezien van hun in min omgeving (en verhalen) als ik het lees op hun website en in de boekjes heb ik daar zelf wat meer gevoel bij.
Als ik jou was zou ik dat ook volgen, beide sites onderzoeken en kijken waar je het beste gevoel bij hebt.
Heb bij mijn eerste 2 kinderen kraamzorg gehad van het groene kruis, erg tevreden over geweest, deskundig, vriendelijk en veel informatie voor en tijdens de kraamtijd. Inmiddels zwanger van mijn derde en kies weer voor het groene kruis ?
Bij de eerste twedd had ik de kraanvogel die was ook prima maar nu niet voor gekozen om de strenge corona maatregelen die zij hebben ( geen bezoek in de kraamweek)