Kraamzorg

Hallo allemaal,

Ik ben Nicole, 9 weken zwanger en woon in Limburg. Afgelopen donderdag ben ik bij de verloskundige geweest. Alles prima, hartje ook zien kloppen. Zij gaf me de tip om me toch al aan te melden voor kraamzorg. Na de bevalling van ons dochtertje heb ik kraamzorg van de Thuiszorg Westelijke Mijnstreek gehad. Zij adviseerde mij Nascita Kraamzorg (onderdeel van Kraamzorg Nederland BV) omdat je bij deze organisatie tijdens de gehele kraamperiode één en dezelfde kraamverzorgster krijgt/houdt.

Wie heeft ervaring met deze organisatie?
 
Ik kom ook uit Limburg maar dan uit de oostelijke mijnstreek. Ik weet helaas niks over kraamhulp aan jou kant van Limburg maar ik wilde gewoon even hoi zeggen :)

groetjes, Jane
 
hoi (wilde ik ook ff zeggen hihi)
ik kom ook uit limburg. oostelijke mijnstreek. ik heb gekozen voor marlies schelling. de verloskundige vertelde me dat het goed was. het is mijn eerste keer, dus ik zou het verder ook niet weten.
groetjes van sandy
 
Hoi Sandy,

Hoe ver ben jij nu?

Ik krijg straks de kraamhulp via zorggroep thuis. Ik heb geen idee of dat goed is of niet, ik belde om aan te vragen en toen moest ik meteen kiezen, daar had ik niet op gerekend (anders had ik me er wat in verdiept). Ach het zal allemaal wel goed zijn, toch.

groetjes, Jane
 
Terug
Bovenaan