quote: mirjams2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-06-2006 20:45:27&apos

);
meestal komen ze vier a zes weken vor de uitgerekende datum. dus als je 34 a 36 weken zwanger bent.
Overigens bij mijn eerste controleerden ze wel degelijk, vooral of je huis wel kraamhulp-vriendelijk was.
Ons bed was niet (meer) verhoogd, omdat ik heel erg onrustig sliep de laatste weken van mijn zwangerschap en bang was uit bed te vallen. Nou daar deden ze toch een partijtje moeilijk over. Ik snap dat het arbotechnisch gezien verplicht is hoor en we waren echt wel van plan het bed weer op te hogen tegen die tijd dat het nodig was, maar goed dus niet zes weken van te voren al. Ze hadden het liefste dat we het ter plekke nog gingen ophogen. Dat hoefde nog net niet, maar ze kwamen het een paar dagen later wel nog een keer controleren. Toen dus braaf opgehoogd om het daarna weer te verlagen.
Bij de bevalling was het bed uiteindelijk keurig opgehoogd. De kraamhulp zei toen: o meid dat had voor mij niet gehoeven hoor. Nou je kunt je wel voorstellen wat wij toen dachten.
Nu hebben we overigens weer een probleem met het ophogen van het bed waarschijnlijk. Ik geloof nooit dat het stevig genoeg is om op te hogen.En ik ben nog steeds erg bang er uit te vallen. Ik ben een onrustige slaper en een notoire slaapwandelaar. dat wordt dus nog een nieuw bed scoren. gelukkig heb ik nog even, ben pas 13 weken
dus later werd gezegd dat het niet hoefde wat hun betreft????
nou kan me goed voorstellen wat je toen dacht en voelde.
nou dan heb ik dus nog wel effe voor ze komen.
groetjes esther27(31 weken en 1 dag)