kraamzorg!

Hoi allemaal,
Ik kreeg vandaag een brief van de verzekering dat de kraamzorg vol zat! Heb meteen met de verzekering gebeld, maar wat blijkt, t zit bijna allemaal vol! De mevrouw van de verzekering ging erg haar best doen, maar ik heb nu dus zeer weinig keus! Nouja hopelijk komt het allemaal wel weer goed!
Maarre voor degene die nog niets geregeld hebben, gauw doen dus!

Verder gaat het hier prima! Heb eerste echo gehad en dat was erg leuk! Alles is goed, volgende week mag ik het hartje horen, dat lukte deze keer nog niet.

Ik wens iedereen een fijne zwangerschap!
Groetjes, Lieke

Ik ben van de eerste ook in de vakantie bevallen(juli) en dat was toen echt een drama. Iedere dag hadden we een andere. Uiteindelijk na veel boze telefoontjes hadden we vanaf dag 4 een vast iemand. Dit keer gaan we het helemaal anders doen. alleen de eerste 2 dagen wat langere zorg en daarna alleen de controles. Mijn moeder komt bij ons kramen. Dat geeft me een fijn gevoel. Dan wordt er gewoon aandacht besteed aan het huishouden en ook aan Charlotte. Maar heb net me aangemeld en ben benieuwd hoeveel uren ik krijg.

iedereen succes ermee en denk eraan hou je pootje stijf! want ze nemen graag een loopje met je!

gr Linda

Ik heb me vandaag ook aangemeld, beetje vroeg vind ik (9+4) maar na de verhalen van vol etc. dacht ik; doe maar. Heb het via de verzekering gedaan en die geven het door aan mijn voorkeurskraamcentrum.

Ik heb me na aanleiding van dit stukje ook meteen aangeleverd. Het was wel wat drukker maar gelukkig nog niet vol. Vinden jullie het ook niet raar om zo vroeg al dit soort dingen te regelen... ik ben heel erg met hier en nu bezig, groeit alles goed en natuurlijk denk ik wel na over een kamertje en dat soort dingen, maar ik hoorde vandaag dat ik me ook al moet inschrijven bij crèches!

Ja, ik vind het ook al vroeg, ben nog maar amper bijgekomen van het feit dat ik zwanger ben. Heb ook al een aanmeldingsformulier van de kinderopvang thuis, dat bleek ook al erg druk te zijn!

Bij mijn vorige zwangerschap moest ik de kraamzorg ook al zo vroeg regelen, dus dat heb ik nu uit mezelf ook maar gedaan. Ik heb hier niets gehoord over vol of erg druk.

De vorige keer hebben we 2 kraamverzorgsters gehad. Onze 1e kraamhulp vertelde na de bevalling e.d. dat zij er 5 dagen zou zijn. De laatste 3 dagen hebben we nog een andere gehad. Beide waren erg leuk en fijn. Bij de intake hadden ze ook al aangegeven dat ze niet konden garanderen dat we 1 kraamhulp zouden hebben, maar dat het er ook niet meer zouden zijn dan 2. Daar hebben ze zich dus netjes aan gehouden.

Groetjes,
Leeuwtje

Ooohw ja de VK zei tegen mij ook dat ik het moest gaan regelen maar ik vind het ook nog zo vroeg. Wil gewoon mn echo afwachten, maar nu weet ik het ook niet meer als ik dit allemaal hoor.... Hmm toch maandag maar bellen. Had al wel bij de verzekring geinformaard ivm de dekking en die gaven een nummer van een soort kraamlijn, dan heb je uitgebreidde keuze. Maar de VK gaf een folder en had zoiets van bel deze die zijn goed :S Lastig want ja hoe weet je nou waar je goed aan doet??

Terug
Bovenaan