kraamzorg...

waar letten jullie op bvij het kiezen van het kraamzorgbureau?

ik heb mijn verzekeraar gebeld en die vertelde me dat er naast de 3 folders die ik had liggen, er nog 2 andere bureau's zijn. pffff
ik kan echt niet kiezen hoor!

groetjes Carina

Ik kreeg bij mij in de buurt goede verhalen te horen over de kraamvogel.
Deze zit ook aangesloten bij mijn verzekering dus mijn verzekering regelt nu de rest.
Over ongeveer 4 weken hoor ik als het goed is of het wel/niet gelukt is..

succes!

Ik zou gewoon even op verschillende forums gaan zoeken naar ervaringen met die kraamzorgbureaus.

Ik zou in ieder geval niet te lang meer wachten met het kiezen, want hoe langer je wacht, des te meer kans je hebt dat  jouw keuze al volgeboekt is. Sommige kraambureaus nemen namelijk niet meer zwangeren aan als de qua persoon aankunnen om toch iedereen voldoende zorg te kunnen bieden.

Ik denk dat elk kraamzorgbureau wel bekwaam is, vooral degene waarvan je een folder hebt gehad van de verloskundige. Het is toch altijd afwachten of het klikt met je kraamverzorgster, dat heeft niks met kraamzorgbureau te maken. En misschien heeft je verloskundige wel goede ervaringen met een bepaald kraamzorgbureau?

P.S. Ik heb gekozen voor de Waarden, die heb ik bij mijn zoontje ook gehad en ik was erg tevreden.

Hallo Carina
Ik kom zelf van het februariforum 2008 ik heb op 8 februari een dochter gekregen en ik kom uit souburg en inderdaad het ligt eigenlijk meer aan je kraamhulp dan het bureau of de klilk er is of niet ik heb bij mijn eerste een fantastische hulp gehad en bij de tweede 2 verschillende en het klikte niet zo ik had gewoon provinciale kraamzorg genomen en toen maar flexibele zorg bij de laatste want tenslotte betaal je nog een eigen bijdrage en de hulp stelde toen niet zo veel meer voor want mijn man was ook gewoon thuis en liep zelf ook het nodige te doen en ja bij een tweede is het weer wat makkelijker dus veel succes groetjes lisette

gelukkig is er in zeeland geen tekort in kraamzorg.. voor zover ik dat begrepen heb!
dus het zal niet gelijk vol zitten.

ik heb inmiddels wel een voorkeur... nog even een informatiepakket afwachten van een ander en dan beslis ik!

Terug
Bovenaan