kraamzorg

Ik wilde mij afgelopen vrijdag (13 weken) aanmelden bij een kraamzorgbureau waar ik goede verhalen over had gehoord. zaten ze al helemaal vol! zelfs de 2 weken na mijn uitgerekende week (13 maart) waren al helemaal vol.
Maandag ga ik gelijk bellen met een ander bureau dat goed schijnt te zijn en hoop ik meer geluk te hebben.

Ik woon in Lelystad. Hebben jullie je al aangemeld?
Zijn er mensen uit de regio die een goed adres weten?

Groetjes Minke

hoi ja ik had mij ook al op gegeven 4 weken geleden al ofzo, maar ik weet wel dat dat vroeg moet maar hier in fryslan hebben ze wel   keuze zat tussen buraue's  kan zelfs kiezen tussen nederlands spreekend en fries haha. de voor keur dan en op beschikbaarheid houden ze ook rekening mee. succes ermee

H oi,

Ik woon in Zeewolde en heb kraamzorg buro JoNa uit Dronten.Ze hebben een eigen site :
www.kraamzorgjona.nl

Ik kon er 2 weken geleden nog terecht.Ben nu 13 weken.
Heb goede berichten gehoord over deze organisatie gehoord.

Succes,madre4

Hoi Minke,

Vervelend dat je niet bij het bureau kan waar in eerste instantie je voorkeur naar uit ging.... Ik heb me ingeschreven nadat ik mijn eerste echo heb gehad (7 weken en 3 dagen) want het is hier ook snel vol.

groetjes Maris

Hoi Madre4

JoNa was dus het bureau dat vol zat. Ik ga maandag Monique Boer proberen.
Icare of De Kraamvogel is bij ons de grootste maar daar hoor ik vooral negatieve verhalen van. Ik heb ook slechte ervaringen met Icare op ander gebied.

Groetjes Minke

Hoi,

Monique de Boer : slechte ervaring meegehad.Z e waren bij mijn 1e door Icare ingehuurd.Kreeg ik een stagaire zonder begeleiding.Geen leuke ervaring.
De kraamvogel :bij nr2. prima,bij nr.3 kreeg ik er 2 in de kraamperiode.De 1e kraamverzorgende was prima,nr.2 : prut.De kids mochten niets..
Vandaar JOna,net optijd erbij dus,heb ik mazzel....

Je zorgverzekeraar heeft als het goed is ook een rij met buro's waarmee ze contracten hebben.Een idee om bij hun te rade tegaan ?

Succes.

madre4

JoNa had mij zelf Monique de Boer aangeraden omdat zij op dezelfde manier zouden werken. Ik wil graag 1 kraamhulp en niet steeds andere. Volgens mij kan De Kraamvogel daar geen rekening mee houden.
Ik vind dit best moeilijk hoor.

Groetjes Minke

Terug
Bovenaan