Kraamzorg

Vandaag heb ik mij al aangemeld voor Kraamzorg, omdat er gezegd werd dat met 13 weken al te gaan regelen...En ik ben nu 13 weken zwanger.
Vond het zo leuk om me daar alleen al voor aan te melden haha, het doet me denken aan de kraamtijd die gaat komen, zo speciaal!!! Kijk er ontzettend naar uit.
Hebben jullie je ook al aangemeld?
En hoeveel uren gaan jullie per dag aanvragen? Ik heb eigenlijk nog geen idee... gelukkig hoef ik dat pas met 6 maanden aan te geven...

Fijn weekend allemaal!

Groetjes Brigitte

Hoi hoi!
Heb het ook al aangevraagd. Ik heb om volledige kraamzorg gevraagd, dus de hele dag. Ik ben er ook nog niet over uit of ik dat eigenlijk wel fijn vind, maar ik kan het altijd nog terug veranderen. Omgedraaid schijnt het een stuk moeilijker te zijn, omdat ze maar weinig uren hebben om uit te geven. Vandaar dat je zo snel moet reageren. x

Hey Brigitte,
Ik heb de kraamzorg ook aangevraagt en ook volledig net wat marissa zegt je kunt altijd nog veranderen.
Heb gevraagt om de zelfde kraam hulp als met onze dochter 4 jr terug en dat wou je wel proberen te regelen erg leuk...
X Chan

Hallo,

Ik ben eveneens aangemeld, voor het maximaal aantal uren. De verzekering heeft het al goedgekeurd.
Kan altijd minder uren worden als alles goed gaat.

groeten,
Leonie

Terug
Bovenaan