Kraamzorg

Donderdag 15 september dan komt de kraamzorg bij mij thuis. Bij mijn eerste is de kraamzorg voor die tijd nooit geweest en heb dus ook nooit controle gehad. Vind het toch wel een beetje spannend. Want ik heb alles weer gepakt van mijn eerste en dat is inmiddels bijna 5 jaar geleden en er veranderd steeds zoveel.
Bij wie is de kraam zorg ook al geweest of komt nog?

Groetjes
 
Hai Anoushka,

Bij mij komt de kraamzorg op 23 september. Ze zou eigenlijk vorige week woensdag komen, maar toen gingen we op stel en sprong naar WKZ voor groeiecho.

Toen ik de afspraak maakte, gaf ik aan dat wij nog geen kamertje hebben ingericht (alleen spulletjes besteld). De kraamzorgconsulente gaf toen aan dat dit geen probleem was. Ze zou alleen 'inspectie' doen op het moment dat ik daar behoefte aan zou hebben. Ze komt met name langs om eens kennis te maken, het een en ander uit te leggen en om te inventariseren wat de situatie en onze wensen zijn.

Groetjes,
Melian
 
Ik heb de intake al gehad, deze keer telefonisch!
Bij de vorige keer kwamen ze wel thuis! Toen hebben ze niet eens gekeken..T gaat er vooral om dat als je ergens onzeker over bent ze je advies kunnen geven! Dus juist vragen als je dingen wil weten of dingen nog goed zijn!! Ze nemen door wat je wensen zijn en wat jij belangrijk vind in de kraamweek! Hoeveel uur je krijgt! En vertellen je wat je tegen die tijd in huis moet hebben!!:D

Groetjes liesbeth



 
Hier komen ze ook over een paar weken..
De telefoniste verzekerde me dat ik geen strenge inspectie hoef te verwachten (ik gaf ook aan dat ik alles nog niet aan had).
Moet de polisvoorwaarden klaar leggen en de informatiefolders een x doorkijken (uiteraard al lang gedaan).That's it
Gesprek zou ong een uurtje duren.

@chade en suzanne.. raar dat je zelf moet bellen. Slechte moeder?? nee! moet je kijken wat er allemaal op ons af komt hihi

Fijn weekend allemaal
Liefs Lisette
 
Ik had ook verwacht dat ze wel een check gingen doen. Manlief kwam de dag ervoor thuis en heb ik nog een plank laten ophangen in de babykamer....
daar is helemaal niet naar gekeken. Hoefde trouwens ook niet zelf te bellen voor een afspraak.
 
Terug
Bovenaan