Kraamzorg...

ik neem aan dat iedereen al contact heeft gehad met de kraamzorg.. heeft iemand ervaring met Homecare? volgens mij moet iedereen wel hetzelfde kunnen/doen ik weet niet of er verschil zit in kraamzorg?

Ja!!!ik heb al 2 keer kraamzorg gehad van homecare en ga er nu weer voor!ik vind het super en heb al 2 keer een hele lieve kraamverzorgster gehad.dus heb het daarmee getroffen,weet natuurlijk niet of ze allemaal leuk en goed zijn daar.
maar verder is alles er prima geregeld

liefs jootje

hoi

in een post/topic wat verderop kun je er meer over lezen

bij de meesten is pas in de 7e maand dat ze contact opnemen
kraamvogel doet het ook al eerder blijkbaar

er valt niet zo heel veel te kiezen, er komt iemand bi jje thuis en dan weet je pas of die bevalt of niet

ik wacht het wel af, over een paar weekjes zal ik wel wat van ze horen
succes ermee

Even een tip van een februari mama: Als het straks niet klikt met je kraamverzorgster of je vind haar niet goed, dan moet je meteen aan de bel trekken want dan kunnen ze een ander sturen. Je kraamweek (zeker bij de eerste bevalling) is echt een rolercoaster (bezoek, nachtvoeding, lichamelijke ongemakken, nog meer bezoek, controles etc). Een slechte kraamhulp kan je er dan echt niet bij hebben.
Je zou nu eigenlijk aan je kraambureau kunnen vragen wat ze doen als het straks niet blijkt te klikken.

Terug
Bovenaan