Kraamzorg

Hey meiden,

Ik ben benieuwd hoeveel uur kraamzorg jullie krijgen.
Ik heb vanmorgen mijn intake gehad en ik krijg 49 uur. Ik heb een kleine van 6 jaar en wil borstvoeding gaan geven. Ze gaf wel aan dat als ik nog steeds bekkeninstabiliteit heb na mijn bevalling ik evt meer uur krijg.

Groetjes, Kirsten
 
Ha

Ik krijg ook 49 uur, ben wel per 1 jan 2012 overgestapt naar andere zorgverzekering met aanvullend pakket waarbij ik mijn eigen bijdrage ook vergoed krijg en tot 300,00 euro of 15 uur (bij mij 12 uur) extra uren krijg dus ik heb totaal gratis 61 uur straks.
Misschien ook een idee, volgens de zorgverz. waar ik naar overstap mogen ze je nl niet weigeren ook al ben ik 2-2-2012 al uitgerekend.
Ben nu sowieso goedkoper uit ondanks een wat duurder aanvullend pakket
 
Ik ben toevallig vandaag gebeld door kraamzorgbureau, maar ik was niet thuis. Ik ga ervan uit dat ik het standaard aantal uren krijg, volgens mij zijn dat er 44. Ik ga geen borstvoeding geven, dus dan krijg je minder uur. Wel ben ik bekend met een psychisch verleden, dus misschien dat ik daar dan weer wat meer voor krijg. Verder krijg ik vanuit mijn aanvullende verzekering 15 uur extra. Bij mijn vorige bevalling hebben we daar geen gebruik van gemaakt, maar hebben we deze uit laten betalen.
 
Terug
Bovenaan