kraamzorg

Zo, afgelopen vrijdag intake gehad bij de kraamzorg! Hadden ze vergeten door te geven dat we een tweeling verwachten... Gelukkig goed gekomen. We krijgen een hoop uren, wat natuurlijk wel fijn is. Manlief is lange dagen van huis, dus alle extra is fijn. Komen nu op 81 uren. 61 omdat het er twee zijn en 20 extra, omdat ik goed verzekerd ben.. We zullen wel zien of we alles gebruiken!

Owja, dat krijgen we ook weer binnenkort, naja binnenkort zal in mijn geval nog wel een week of 5 duren.

Vorige keer had ik ook zo'n hele sloot aan uren (ook aanvullend verzekerd) en zeker niet alles nodig gehad.

Ik hoop voor jullie dat je de zorg niet allemaal nodig hebt, want dat betekent alleen maar dat alles goed gaat!

Vreselijk die kraamzorg. Het lijkt soms alsof ik de enige ben. Ik neem zo min mogelijk uren af. A.s. dinsdag heb ik de intake. Ik krijg een keizersnede dus blijf sowieso een paar dagen in het ziekenhuis dus dat gaat al mooi van de kraamzorg af ;-)

Ja het hangt zo af van wie er bij je in huis komt.

Bij de oudste was ik pas na 5 dagen ziekenhuis thuis dus nog maar drie keer paar uurtjes kraamhulp gehad, die was wel oke.

Bij de tweede was de eerste vrouw heel leuk, lief en zorgzaam, maar de tweede die we kregen was echt zo'n kenau en die hebben we dus de laatste twee dagen maar niet meer laten komen.

Deze keer bij een endere kraamzorg ingeschreven dus ben benieuwd...

Ja ik heb ook bij een andere ingeschreven. Is kleinere organisatie. Ben benieuwd sprak me wel aan. Bij de eerste kwam er s avonds nog iemand, moest ik zelf tempen, dat ging niet echt natuurlijk. De volgende ochtend kwam de perfectionist waarbij de kleine te korte beentjes had , onverklaarbare plekjes in zijn gezucht, te suf was en een te nauw voorhuidje. Niks aan de hand overigens. Maar ik had al een complex. De laatste was super. Had extra kraamzorg omdat borstvoeding niet op gang kwam. De laatste maar twee ochtenden. Ze was lekker makkelijk naar zorgde goed voor iedereen. Ik ben benieuwd wat het nu wordt.

Terug
Bovenaan