Kraan leegdrinken en ongemakjes

Ik heb zooooo'n verschrikkelijk dorst de hele dag. Kan de kraan wel leegdrinken. Zijn er meer mama's die hier "last" van hebben.
Ik heb verder eigenlijk helemaal nergens last van. Alleen bandenpijn links. Echt verschrikkelijk. Vooral met hoesten kan ik in elkaar kruipen van de pijn. Zit soms echt te hunkeren om mn porselein te kunnen knuffelen, wat ik echt nog helemaal niet heb hoeven doen (en hoe erg ik dat eigenlijk ook helemaal niet wil) maar die banden doen me zo zeer!

Ooooh bandenpijn! Ik wist al niet wat het was. Heb net even opgezocht wat het is en ik heb daar ook erg last van zo nu en dan! Met name bij het wisselen van houding.

Dorst merk ik ook heel erg! Zou het misschien komen doordat we veel vocht verliezen vanwege onze voortdurende toilet-bezoekjes?

Ik heb ook al zo'n dorst! Best irritant, maar het lijkt me minder vervelend dan misselijkheid. Heb voor de rest nergens last van. Af en toe hier en daar een steekje in m'n buik, maar niet zo erg als jij aangeeft gelukkig!

Je nieren stromen sneller en je houd meer vocht vast daarom dorst. Ik had bij de eerste ook bandenpijn nu helemaal niet. Vond zwangerschaps ondergoed wel lekker zitten heb je wat meer steun. En rustig aan doen, niet zwaar tillen.

Porselein knuffelen?

Misselijk neem ik aan.

Ik heb het een beetje over mezelf uitgeroepen, denk ik. Was ik eerst aan het mopperen dat ik nergens last van had, voel ik me nu op en top zwanger.

Zo moe, misselijk en geen eetlust. Wel allemaal te doen hoor. Maak me alleen soms wat zorgen dat ik blijf afvallen, niet veel maar wel geleidelijk (in totaal 2,5-3 kg). Maar wat er niet aankomt ;)

@SuuZM: ik ben ook al 2 kg afgevallen, en dat op een normaal gewicht van 55 kg, is best veel. Maar gebeurt wel vaker in 1e trimester, niks om je zorgen over te maken!

En ja, dorst heb ik ook! Misselijk ben ik helaas ook...

Bandenpijn gelukkig (nog) niet, vorige zwangerschap kreeg ik dat pas rond de 20 weken.
Ik heb toen zo'n buikband gekocht, voor extra steun (merk: Anita). Vond ik heerlijk! Die zal ik deze zwangerschap vast weer gebruiken.

Ik heb ook vreselijke dorst, daarbij komt dat ik geen water lust.... (niet???) Nee echt niet, vind ik zo ongeloofelijk vies. Ik ben verslaafd aan cola, ja ik weet het, niet de gezonde drank, maar wel lekker!

Terug
Bovenaan