Kraanwater of Spa blauw/Bardeluc

A

Anoniem

Guest
Mijn zoontje wordt bijna 1 jaar en ik geef hem nog altijd Spa Blauw.
Wat geven jullie je kleintjes? Mogen ze eigenlijk al kraanwater?

Hallo,

Mijn zoontje drinkt al vanaf zijn geboorte kraanwater. Dit hebben we van de kraamhulp, dus neem aan dat het ok is. Bij onze dochter 4 jaar geleden mocht het niet, maar dat was dus alweer veranderd toen mijn zoontje was geboren.

Groetjes,
Eveline

Mijn beide kinderen (de oudste wordt eind aug. 4 jaar) hebben altijd gewoon kraamwater gedronken, of de fles mee aangemaakt gekregen.
Zelfs water vooraf komen is niet nodig.

gr saskia

hoi hoi

ook Ryan krijgt al vanaf het begin kraanwater hoor

ligt eraan hoe hard het water is bij jullie in de buurt.

Vroeger hadden ze lodeleidingen en dat is nu bijna niet meer dus kan het gewoon uit de

kraan en nu hij bijna 1 jaar is helemaal wel hoor

groetjes moekje

Marissa krijgt sinds ze 6.5 maand is ook flessen en die maak ik met gewoon kraanwater aan.

Rik krijgt ook al vanaf geboorte kraanwater. Dit hebben wij ook van de kraamhulp.
Heb gehoord namelijk (niet van mezelf en of het waar is weet ik niet), maar in bronwater zoals bar le duc zouden teveel mineralen zittn. En kunnen ze beter gewoon kraanwater drinken. Wel koud kraanwater en opgewarmd in de magnetron. Dus niet warm water uit e de kraan halen en dan melk erin klaar. Maar goed dit is zoals het mij is verteld!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

hoi
ik doe gewoon kraanwater,dit kook ik eerst nog wel en laat het dan afkoelen in de litermaat in de koelkast.voor haar flesvoeding.dit is meer een gewoonte geworden,nou ja die laatste tijd kan er ook nog wel bij voor ze over gaat op gewone melk.wel maak ik de roosvicee aan met gewoon kraanwater en anouk drinkt   ook gewoon kraanwater.(waarom dan nog water koken eigenlijk)nou ja.

gr petra

Terug
Bovenaan