krabben in het gezicht

Ons zoontje vindt zijn handen helemaal geweldig, vooral om in zijn mond te stoppen.
Als hij dan in bed ligt, krabt hij zich vaak in zijn gezicht, soms echt diep zodat er een korstje op komt.
Nu knip/veil ik zijn nageltje best vaak, maar ze groeien zo snel!
En de sokken die ik om zijn handen deed in bed, die krijgt hij nu ook al uit.
Ik heb geen idee wat ik er nog meer aan kan doen..

Sandra

Hoi san_27!

Je zal er even naar moeten zoeken, of ernaar vragen in de winkels.. maar er zijn nog van die slaap pakjes die een soort omslagje hebben. Zodat je die over het handje heen kan doen en ze zichzelf niet kunnen krabben. Dat omslagje zit aan het uiteinde van de mouw.. snap je wat ik bedoel?

Nou succes ermee!

Groetjes Bren.

hi

heel herkenbaar.

onze VK gaf het advies om zijn gezichtje goed in te smeren met vaseline, dan heeft hij wat minder grip op zijn eigen vlees. en inderdaad, heel regelmatig de nageltjes vijlen, dan blijven ze mooi kort.
t ziet er zo zielig uit als hij zich zo openkrabt he.
Miep

Hoi Sandra

ik heb voor mijn dochter bij de HEMA krabwantjes gekocht, en als ze ze om had maakten we ze strakker vast met van dat tape uit het kraampakket.

groetjes

Hoi !

onze zoon Kai had ook heel veel last van krabben vanwege zijn eczeem. ik heb bij de apotheek een krabpakje gekocht (aan de uiteinden zitten wantjes) maar je kan ook speciale katoenen krabwantjes kopen. dat heeft goed geholpen !

succes !
Barbara

Terug
Bovenaan