krabben

Hoi,

Mijn zoon van 15 maanden begint zich te krabben zodra de luier af gaat. Met als gevolg dat zijn billen, onderbuik en onderrug onder de rode krassen zitten!
We smeren hem nu in met vaseline, maar ik heb niet het idee dat het er beter op wordt.
Het rare is dat hij niet op andere lichaamsdelen krabt en aan het merk luiers ligt het volgens mij ook niet omdat we meerdere merken gebruiken.
Heeft iemand een tip waardoor hij zich niet meer zo openkrabt?

Groetjes 1976
 
hoi  

geen idee, maar misschien irriteerd er iets wat je niet kunt zien...?
We laten ons zoontje elke dag wel een keer een kwartiertje in de blote billen liggen, hij vind dit zelf heerlijk. Misschien ook iets voor jou kleine, want 'broeien''   doen alle luiers wel een beetje.

Succes ermee, groetjes Claudia
 
Je zou toch bijna denken dat het wel aan zijn luier ligt. Misschien is het een idee om juist wel een tijdje 1 merk luier te gebruiken zodat je kunt uitsluiten waar hij wel en geen last van heeft. Gebruik bv 2 weken 1 merk luiers, als hij er dan nog last van heeft ga je 2 weken een ander merk gebruiken. Als je op deze manier een merk tegenkomt waar hij geen last van heeft weet je welke je beter wel en niet kunt gebruiken.
 
Hallo,

Het is niet zo dat we de ene dag Pampers en de andere dag Kruitvat gebruiken, maar ik bedoelde dat we meerdere merken gebruikt hebben. Om te testen welke het beste bevalt.
Ik had dat even wat beter in mijn eerste mailtje moeten zetten, sorry.
Het rare is dat hij bij vrijwel elk merk gewoon door blijft krabben, zodra de luier afgaat!
Ook als ie onder de douche gaat, zit ie lekker te kriebelen!

Groetjes 1976
 
Terug
Bovenaan