Kracht van bewegingen

<p>Heey :) </p><p>ik ben 26+4 zwanger van onze dochter. </p><p>Opzich voel ik haar gedurende de dag voldoende alleen de intensiteit groeit niet. </p><p>Ik voel haar zachtjes schoppen en draaien en maar heel soms voel ik haar een paar minuten wat krachtiger en beweegt mijn buik ook een beetje maar over het algemeen blijft  het vrij rustig en wordt dit niet sterker naarmate de zwangerschap vordert. </p><p>Moet ik me hierover zorgen maken.</p><p>ik hoor soms verhalen van vrouwen die krachtige porren, schoppen en draaien voelen.</p><p> </p><p>Bedankt alvast  </p>

Ik heb hetzelfde! Als dat betekent dat we een rustig kindje krijgen, teken ik er voor haha. Ik denk dat de bewegingen bij iedereen anders is. Ik denk ook dat het straks nog wel sterker wordt.

Heb ik ook heel lang gehad ben nu 32 weken nu begint wat meer te komen dat ze wat steviger zijn komt ook door de ruimte het kan ook zijn je minder voelt door ligging van je placenta .. 
mijn 1ste was wel heel erg druk tis ook heel druk kereltje van 2,5 ik denk deze iets rustiger zal zijn 

ik zou wel met je verloskundige bespreken misschien zei je gerust kan stellen 

liefss

Rond die tijd voelde ik bij beide zwangerschappen ook niet veel. Nu 34 weken zwanger van de 2e en voel meer beweging dan bij mijn 1e zwangerschap. Het kan ook zijn dat het kindje met zijn/haar rug tegen je buik aanligt waardoor je minder voelt.
Bij twijfel, als je voor je gevoel minder voelt, contact opnemen met je verloskundige. 
Je zal merken dat de bewegingen de komende weken toe zullen nemen.

Aah fijn dat jullie de moeite hebben genomen om te reageren.. heb volgende week een afspraak en het is prettig om te weten dat dit niet uitzonderlijk is. Bedankt ! ?

Ik had bij mijn zoon ook echt tot meer dan 30 weken dat ik amper wat voelde, heel vaak naar het ziekhuis gestuurd, elke keer was alles gewoon goed, gewoon niet zo bewegelijk was hij. En nu is hij inmiddels bijna 10, en inderdaad de rust zelve hahahahaha
Terwijl mijn dochter echt vanaf week 20 al heel de dag lag te draaien en te schoppen, werd er soms gek van hahahaha... 
En je raad het al.... Mijn dochter is inmiddels bijna 7 en breekt de hele tent af thuis ???

Of dat echt zo met elkaar samen hangt weet ik niet, maar het is wel grappig en toevallig hihihi.. 
Komt allemaal goed!!!! 

Ik had bij mijn zoon ook echt tot meer dan 30 weken dat ik amper wat voelde, heel vaak naar het ziekhuis gestuurd, elke keer was alles gewoon goed, gewoon niet zo bewegelijk was hij. En nu is hij inmiddels bijna 10, en inderdaad de rust zelve hahahahaha
Terwijl mijn dochter echt vanaf week 20 al heel de dag lag te draaien en te schoppen, werd er soms gek van hahahaha... 
En je raad het al.... Mijn dochter is inmiddels bijna 7 en breekt de hele tent af thuis ???

Of dat echt zo met elkaar samen hangt weet ik niet, maar het is wel grappig en toevallig hihihi.. 
Komt allemaal goed!!!! 

Hahaha! Grappig! Ik hoop stiekem wel een beetje dat het zo werkt ? 
Ik heb ook niet echt het gevoel dat er wat aan de hand is hoor.. maar vraag me soms af of ik me meer zorgen moet maken en maar moet bellen.. maar deze berichten stellen me voldoende gerust ?
Heel benieuwd of mijn dochter net zo rustig blijft ? 

Terug
Bovenaan