Krakende heupen..

Hallo,

even een vraagje.. ik heb s'avonds s 'nachts & s'ochtends ongeloofelijk last van mijn heupen .. ze kraken als een gek als ik me draai in bed. en helaas moet ik midden in de nacht en sochtends altijd na de wc dan kan ik amper de trap afkomen..

iemand hier ervaring mee ?

groetjes ilona
 
Hoi Iilona,

Ik hoor mijn heupen niet kraken, maar moeilijk lopen of starten met lopen vanwege mijn heupen herken ik wel. Dit is echter wanneer ik teveel heb gedaan of doe. Ook uit bed komen geeft veel problemen bij mij.
Overleg met je vk, mogelijk dat het bij jou ook te veel doen is...
suc6

gr. Henny
 
Herkenbaar, het komt (waarschijnlijk) uit jouw bekken dat aan het verweken is voor de bevalling. Na de bevalling is dat weer weg. Al hoor ik het heel af en toe nog (en mijn jongste is alweer bijna 2 jaar).
 
Hallo,

Ja dat had ik bij mijn zoontje van (as donderdag) 2jaar ook, bij mijn vorige zwangerschap begon dit met tien weken al en nu ook weer, deze keer al met 5 weken. Had al fysio en deze heb ik dus aangehouden, helaas wordt het nu erger en moet ik 2x in de week naar de fysio voor mijn bekken. Het lijkt mij dat je bekken erg opspeelt, heb jij al fysio, zo niet dan zou ik hier wel mee beginnen.

groetjes Danielle
 
Hallo allemaal,

ik denk niet dat het komt omdat ik teveel doe, ik doe opt moment namellijk heeeel weinig..

ik heb nog geen fysio.. morgen weer na de vk dus dan maar even vragen hoe & wat.

ik ben trouwes 31 weken nu en heb er nog maar een weekje last van..

bedankt voor de reacties..
=)

groetjes
 
Terug
Bovenaan