Krakkemikkig!

A

Anoniem

Guest
Hey ladies....

Exact 6 maanden geleden begonnen de 1e weeën die onze dochter hielpen op de wereld te zetten en nog steeds zijn we helemaal weg van haar!

Maar ik merk dat ik zelf lichamelijk nog niet hersteld ben.
Het leek goed te gaan, maar ineens heb ik last van mijn heupen, kniën, lekkende voorgevel (heel soms en heel wienig en ik geef al 4 maanden geen bv meer), moodswings, moe,  koppijn, nou noem maar op! Tijdens de zwangerschap had ik hier allemaal geen last van.

Hoe is dat bij jullie? Klachten??? Of helemaal weer fit?!

Groetjes

heej gabrielle...

Ja..ik had al een topic geopend over de vaginale winden die ik helaas al een half jaar produceer maar voor de rest voel ik me best wel goed..

Ik heb geen BV gegeven dus geen lekkende borsten maar wel merk ik dat ik meer last heb van menstruatieklachten..hoofdpijn en buikpijn terwijl ik dat voor mijn zwangerschap niet echt had..

Ze zeggen dat je 9 maanden moet ontzwangeren dus dat zal wel weer goed komen toch? en als het aan blijft houden zou ik gwn naar de dokter gaan want die hebben daar wel medicijnen voor hoor...krijg je weer een beetje je oude ik terug.

Groetjes An

Hoi,

Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik helemaal fit ben. (ben zelfs lichter dan voor de zwangerschap, aangezien ik tijdens de zwangerschap slechts 2 kilo aangekomen ben en nadien 12 kwijt was!; heerlijk trouwens)

Wel moet ik 's avonds eigenlijk wel om 22:00 uur op bed liggen, anders merk ik zelf dat ik de volgende dag nogal  chagrijnig ben en er niets (op het geven van borstvoeding en de overige etenswaren aan mijn zoon) qua huishoudelijk werk uit mijn handen komt.

Sinds kort werk ik weer 2 ochtenden van 3 uur, hetgeen me eerst wel erg zwaar viel. Ik wil graag alles relaxed kunnen doen en dat kan niet als je EN op tijd bij het kinderdagverblijf EN op tijd op het werk moet zijn.

Ik hoop in elk geval dat de overige moeders ook snel weer lekker fit zijn en de spreekwoordelijke hazen weer kunnen vangen.

In elk geval succes en sterkte!

Rolanda

hoi allemaal,

ik ben acht maanden geleden bevallen van een prachtige dochter.

tijdens mijn zwangerschap ben ik eerst erg ziek geweest. ben 16 kilo afgevallen.
ook had ik last van mijn bekken

nu we al weer 8 maanden verder zijn merk ik dat ik echt nog niet fit ben.
ben soms erg moe, koppijn, en last van mijn heupen zo nu en dan,,

ik zou al wel graag voor een tweede gaan, maar eerst maar eens fit worden denk ik dan.

nou iedereen sterkte gewenst!!

groetjes angela
moeder van denise 18092008

Hallo allemaal,
ik ben 7 maanden geleden bevallen en ben aardig fit. Merk wel dat m'n conditie niet zo goed is, maar misschien moet ik gewoon eens gaan sporten .
Ik heb wel nog dat m'n geheugen af en toe bizar slecht is, al gaat het al beter dan in het begin. Ik ben met 3 maand weer gaan werken, en moest ook erg wennen aan het nieuwe ritme, inderdaad met hollen naar het kdv etc. Inmiddels heb ik helemaal het nieuwe ritme gevonden, en ben er aan gewend. Dat kost gewoon even tijd, maar het komt vanzelf.

Oja, ik merk wel dat ik meer last heb van menstruatieklachten dan voor de zwangerschap. Kom misschien ook omdat het nog niet regelmatig is (door de borstvoeding wellicht).

groet
Mandarijn

Ik was gelukkig heel snel hersteld na de bevalling en toen Finn ging doorslapen (met 7 wkn) voelde ik me eigenlijk al heel snel weer helemaal de oude. Maar ik heb al een dochter van 2,5 en dan zit je toch al in het ritme en ben je er al aan gewend, dat scheelt wel denk ik. Toen zij geboren werd heeft het ook wel wat langer geduurd voordat ik echt weer helemaal de oude was.
Ik heb trouwens wel nog steeds last van lekkende borsten, maar ik geef nog borstvoeding .

Terug
Bovenaan