Kramp 30+ weken

<p>Sinds 2 dagen heb ik met enige regelmaat ongesteldheids krampen,ik ben nu 30+2 weken zwanger. Mn buik boelt er nu een beetje beurs van.</p><p>Iemand een idee wat dit kan zijn?</p>

Hier hetzelfde probleem, nu 30+3 dagen. Gister bij de verloskundige geweest, die zegt dat het geen kwaad kan en dat je kindje waarschijnlijk aan het indalen is waardoor je deze klachten kan hebben. Succes!

Indalingsweeën of oefenweeën. In het laatste trimester krijg je die steeds meer. Jouw lichaam bereidt zich voor op de bevalling. Mochten ze echt pijnlijk worden en merk je dat er regelmaat in zitten, (Bv een uur lang om de 10 minuten) dan zou ik de vk bellen.

Hou in de gaten hoor! Zodra ze idd een poos regelmatig komen bellen! En ook als je bloed verliest. Ik had dit ook en heb met 30 weken een week in ziekenhuis gelegen. Daarna mocht ik niet meer werken enz. 

Herkenbaar bij mij sinds vorige week begonnen bij 31 weken. Ik heb toen een weeëntimer app geinstalleerd op mijn telefoon en elke kramp time ik, zo kan ik zien, hoe vaak en wanneer, maar bovenal wat heb ik daarvoor gedaan. 
Zo kwam ik erachter dat als ik op de fiets naar het werk ging ik daarna altijd krampen had, nu ga ik met de auto en nu is het er niet meer. 
Zo stop ik met meerdere dingen zodat ik niet teveel van deze oefenweeen krijgen. Bij mij zijn het geen indalingsweeen want onze kleine meid was bij 30 weken al volledig ingedaald! 

Succes nog even! 

Terug
Bovenaan