Kramp benen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Heb een probleem. Heb van nature in het najaar/winter extra last van kramp in mijn benen/voeten. Nu ben ik zwanger en ze zeggen dat het tijdens de zwangerschap erger kan worden (nog erger?!)

Nu las ik ergens hier op dit forum (kan het alleen niet terugvinden) dat iemand iets van zeep in haar bed legde?! Welke zeep en waar koop je die? Leg je het echt in bed?

Ook houd ik vocht vast. Heeft iemand nog tips wat ik hiermee aan moet?

Thanx

Ibolya

Helaas werkt dat met die zeep niet bij mij. Maar bij veel anderen wel. weet alleen niet hoe de zeep heet. Volgens mij kon het met alle zepen.(maar dat weet ik niet zeker)

Voor de vocht zou je brandnetelthee van zonnatura  kunnen drinken, en een kussen onder je matras bij je voeten zodat je benen net iets hoger liggen.

Liefs diana

ook ik kreeg ineens erg veel kramp in mijn benen toen ik 5 maandjes zwanger was.
heb het door gegeven aan de gynaecoloog die mij gelijk een doosje met
magnesium voorschreef.
sinds ik dit nu elke dag slik, samen met mijn foliumzuur, heb ik geen last meer gehad.
ik zou dit eens proberen.
je kunt het gewoon kopen bij de apotheek, en kan absoluut geen kwaad voor je kleintje.

heel veel succes.

simone

hallo

Het stukje dat jij bedoelt staat bij zwanger zijn en dan op 1 maart. Als je via zoeken in tikt zeep en onderwerp en body aanklikt en zoeken op 2 tot 4 maanden in zwanger zijn krijg je een lijstje waarbij staat "wie heeft er ook kramp s'nachts in de benen en staan staan ook een aantal tips.
Heb het even voor je opgezocht. Succes alvast en ik hoop dat het helpt.

liefs lili

Terug
Bovenaan