kramp door nutrix??

Hoi,

Hoe oud is je dochtertje? Ze kunnen hier zeker wel krampjes van krijgen, de voeding word nl moeilijker verteerbaar, dus als ze daar gevoelig voor is, moet je niet teveel in de fles doen.

hoi
ze is 3 maand en 3 weekjes,ik doe anderhalf schepje erin,ze krijgt het s,avonds door de fles.sinds ik het gebruik(3 avonden)heeft ze gister en vandaag nog niet gepoept.anders wel elke dag.ik zal het maar even afwachten.doei
gr petra

Hier idem, ben toen met de nutrix gestopt. 2 maanden later weer geprobeerd, toen kreeg ze er geen krampjes meer van. De harde ontlasting (door nutrix) bleef ze houden. Misschien kan je eens een produkt van biobim proberen (reformhuis), misschien gaat dat beter.
Heel veel succes!
gr.Eveline

hallo,

mijn zoontje heeft de 1e 6 mnd. last van krampjes gehad, maar idd van de nutrix werd het erger en kon hij moeilijk poepen, ik heb het een paar keer geprobeerd, maar hij bleef erop reageren, dus ik heb gewacht tot hij 6 mnd. was toen ben ik papflessen met bambix gaan geven, dit gaf verder geen problemen.

groetjes susanne

hoi hoi.
mijn dochtertje is nu 3 maanden en ze krijgt al toen ze 3 weken was de fles met nutrix en melk omdat ze niks anders wou.
maar het kan heel goed zijn dat ze er krampjes van krijgen en dat de ontlasting wat dikker wordt.
het enigste wat ik je aan kan raden is om na de kruidvat te gaan voor de roosvice laxo
en bij de drogisterij krijg je spul voor de buikkrampjes tegen te gaan het is veilig en homeopatische.
bij mijn dochtertje heeft het altijd heel goed geholpen en nu heeft ze nergens meer last van.
als je de roosvice laxo gebruikt dan hoef je maar een heel kleine beetje bij de fles te doen en als ze buikkrampjes heeft en je dat spul hebt dan hoef je maar een druppeltje op de speen als ze dat gebruikt te doen en in der mond doen.
bij mijn dochtertje helpt het elke keer en het kan allemaal geen kwaad.
nou veel succes ermee en met je kleine.
greotje huismoedertje en der dochtertje tyra

Wat ik je zou aanraden is om gewoon te stoppen met nutrix en te kijken of het beter gaat. Er staat op het pak dat nutrix vanaf 4 maanden is, het is  met een reden dat dat erop staat! Als je kindje normaal gesproken geen last van krampen en moeilijk poepen heeft, lijkt me dat een betere oplossing dan rosvicee of andere laxeerdingen.

Terug
Bovenaan