Kramp en onrustige benen

Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw.

Ik vroeg mij af of jullie het zelfde kennen.
Ik ben nu 17 weken zanger..
En heb heel vaak last van onrustige benen, net of zit er stroom in.
Het is een beetje als slaapbenen, maar dan veel erger.
Ook heb ik last van kramp in de kuiten, erg akelig.
Kennen jullie dat?

Ik was even benieuwd.

Ja helaas ook veel kramp. Het beperkt zich alleen niet tot de kuiten. Heb het nu een aantal keren in mijn enkels gehad en dat vond ik nog pijnlijker. Het tintelen zit bij mij vooral in mijn armen. Is het bij jou ook vooral 's nachts?

Welkom en Gefeliciteerd!!!

Als je krampen hebt, dan heb je magnesium te kort. Die moet je dan aanvullen door mineraalwater, vlees, noten, amandelen, gedroogd fruit, bananen en aardappelen. En als je het te extreem heeft, kan de huisarts je suplement magnesium geven.
En voor onrustige benen, moet er als goed een creme/zalf zijn. Bij drogisterig te halen.
Ik heb zelf ook last van gehad. Maar bij onrustige benen, moest ik gewoon ff lopen of ging ik onder de douche.

Hey hallo,

Bedankt voor jullie tips.
Op dit moment gaat het goed.

Supertje# wat vervelend dat jij het zo vaak hebt en dan ook nog s' nachts.
Als ik het heb dan heb ik het altijd op de na middag, eigenlijk best goed.
Maar nu gaat het gelukkig beter.

Allemaal maar lekker genieten van de zwangerschap! Met hopelijk niet al teveel kwaaltjes

Welkom en gefeliciteerd!

ik heb nu 1x kramp gehad, maar dat is meer omdat ik volgens mij iets heb verrekt tijdens mijn werk.. Verder kan ik je helaas geen tips geven...

@thuiszorgje Het gaat straks weer over hahahah. Had het met de eerste ook en het wordt minder in de loop van de zwangerschap en daarna is het weer weg. Dus ik hou er gewoon de moed in hahahaa.

Terug
Bovenaan