kramp en pijn in boven benen

Hoi ik heb ook last van kramp en pijn in mijn bovenbenen. Vooral in de nachten. Maar mijn mannetje is nog niet ingedaald.
Kramp heeft te maken met magnesium te kort.

x yvonne

hoi ik jheb er eventjes wat last van gehad van het indalen.paar dagen maar weet niet of dat bij iedereen zo is of hoort.ik voelde beneden een druk/krampachtig iets.als ik dan mijn benen uit elkaar deed dus ongeneneerd benen wijd ging dat gevoel wat weg.volgens mijn vk was hij dan aan het indalen en ondat het daar nog krap is wordt de bloedtoevoer naar de vagina wat minder en dat voelde ik dan.maar dit is bij mij weet niet hoe anderen dit hebben het is mijn eerste,maar bij mij was het dus niet in een keer.

Gisteren toevallig bij zwangerschapsgym over beenweeën gehad. Dat zijn inderdaad dan eerder krampen dan echte weeën. Daar schijn je dus weinig tegen te kunnen doen. Druk uitoefenen op je bovenbenen als je zit en als je ligt kun je je benen wat heen en weer (laten) wiegen. Heb er tot nu toe geen last van gehad, maar veel sterkte ermee! Bij indalen heb je meer last van je bekken aan de voorkant en bij het schaambot, volgens m'n bekkenfysiotherapeute. Maar goed, is voor iedereen natuurlijk weer anders.

Terug
Bovenaan