Kramp enz.

A

Anoniem

Guest
Hallo, wij zijn vanaf november '04 bezig en tot op heden niet zwanger(JAMMER GENOEG!). Is dit normaal?Over 2 weken moet ik ongesteld worden en ergens hoop/denk ik dat het raak is, maar misschien denk ik het omdat ik het zo graag wil. Nu heb ik krampen onder in mijn buik,zo af en toe beetje rugpijn en (wel vies) diaree. Is dit een teken? Wat kunnen tekenen zijn voordat je weet dat je zwanger bent????? Help me!

Wij zijn ook vanaf november bezig en ook nog geen resultaat hoor! Het gebeurt maar zelden dat het gelijk raak is! Al hoop je dat natuurlijk wel!

Ik heb ook krampen in de buik, last van borsten en rugpijn (maar dat heb ik altijd) En als ik nu terug kijk naar m'n cyclussen weet ik dat ik dat iedere maand ongeveer had in de 3e week van cyclus.

Ik snap dat je ongeduldig bent, wie niet? Maar ik probeer me nog geen zorgen te maken (al is dat soms best moeilijk)

Groetjes Esther

Wij zijn ook sinds november bezig en ook nog niet zwanger. Maar dat is volgens mij ook helemaal niet gek. Want er is maar een heel klein percentage wat binnen een paar maanden zwanger is.
Maar natuurlijk hoop ik ook dat het niet zo heel lang gaat duren. Elke maand is het spannend of het gelukt is en is het veel afwachten.
Ik weet niet wat jouw klachten betekenen (het zou ook helaas gewoon kunnen zijn dat je buikgriep hebt). Succes!

Wij zijn sinds september bezig en heb 1 miskraam gehad. Mijn huisarts zei dat het wel een jaar kan duren voor je zwanger bent.
Groetjes kaatje

Terug
Bovenaan