Kramp geen menstruatie

<p>Hallo dames,</p><p>Wij zijn aan het proberen om zwanger te worden en nu had ik zondag 9 dagen na de eisprong wat bruin bloed met afvegen ( hoopte innestellingsbloed) maar 2 dagen later voelde ik iets wat voelde als een klein steekje. De rest van de week steeds 's ochtends wat bruin bloed met afvegen maar verder niets. Gisteren had ik ongesteld moeten worden en had ook wat kramp maar zet niets door. Vandaag werd ik wakker van kramp en dacht nu komt het maar nog steeds niets meer dan 's ochtends bruin met afvegen ( sorry voor onsmakelijk verhaal ;-)) test was negatief.</p><p>Ik denk steeds het kan nog maar krampjes lijken mij niet normaal toch? Iemand hier ervaring mee?</p><p> </p>

Ja hoor, in het begin van de zwangerschap kan het heel erg lijken op ongesteld worden. De klachten lijken kunnen erg op elkaar lijken. Ik ben nu ruim 17 weken en heb nog steeds af en toe menstruatie achtige krampen. Welke test heb je gebruikt? De clear blue bijvoorbeeld heeft vrij veel hcg nodig om positief uit te slaan. Als je een wat minder gevoelige hebt gebruikt, kan hij vroeg in een zwangerschap dus nog negatief uitslaan.

Verloopt je menstruatie normaal anders dan nu? En heb je een regelmatige cyclus? De hoeveelste ronde is dit? Als je pas geleden gestopt bent met bijv de pil kan het ook zijn da je lichaam nog aan het ontpillen is en alles nog een beetje van slag is.

Als je al wel langer bezig bent en je hebt een regelmatige cyclus is dan zou ik het over twee dagen nog eens proberen met de Kruidvat 2 voor 5 euro bijvoorbeeld. Die zijn best gevoelig. 

Bedankt voor je reactie. Dit is ronde 3 pas en heb hiervoor een koperspiraal gehad dus geen hormonen. Mijn cyclus is niet altijd regelmatig. Ik weet wel zeker wanneer mijn eisprong was. Kan natuurlijk alsnog komen maar zo raar dat alles begon 6 dagen voor NOD. Ook wat symptomen die op zwangerschap kunnen wijzen maar ook op menstruatie of iets anders. Erg frustrerend?
De test was wel van het Kruidvat. Maar inderdaad over paar dagen nog maar eens proberen!

Ja, het kan ook zijn dat jij pas later positief test. Er zijn genoeg vrouwen die pas een na een week overtijd hun eerste positieve test in handen hebben. Ik duim in ieder geval voor je! 

Ik in dezelfde situatie ongeveer, sinds een week heftige krampen, meer dan normaal maar nog geen menstruatie, al heb ik wel telkens dit gevoel. Ik heb een negatieve test gehad, maar ik heb ook een redelijk onregelmatige cyclus. Het zal maar afwachten zijn?? 

Terug
Bovenaan