kramp... heeft nog iemand dit??

Hallo!!

Ik ben sinds 8 maart trotse mama van een super kereltje! Hij doet t super!
Alleen ik heb nu een week enorm veel last van kramp in mn voeten en kuiten!

Paar dagen na de bevalling hadden ze bloed getrokken en ik heb ijzer te kort...
Zou daarvan die kramp zijn? Heeft iemand hier nog last van??

Groetjes Carol en Rhune

Hallo,
Ik ken de kramp alleen tijdens de zwangerschap. Men zegt dat dit door calciumtekort kan komen. Op het zwangerschapsforum werd de suggestie gedaan om een stuk sunlightzeep onder het matras te leggen. De reacties waren positief.
Groetjes, Yoeke

Hoi,

Ik ken het idd ook vd zwangerschap en als ik dan meer melk drink en vla eet (dus meer zuivel binnen krijg) gaat het goed.

Succes en lekker genieten van je mannetje!!!

Groetjes, Natasja
40,1 wkn

Hoi,

Kramp in je benen kan ook het gevolg zijn van te weinig dinken. Zeker als je eventueel nog borstboeding geeft moet je extra vocht binnen krijgen. Wellicht lost dus een litertje meer per dag jouw ongemak op.

Groetjes,

Mama van Inge en Marloes

Hoi hoi,

Die tip van de sunlight zeep heb ik ook gehoord. Schijnt wel goed te helpen! Heb er zelf geen ervaring mee, want ik heb geen last van kramp.
Genoeg drinken is ook belangrijk omdat dan de verzuring minder kans krijgt en als laatste tip: het masseren van de benen. Dit helpt niet tijdens de kramp, maar kan het helpen voorkomen, omdat het zorgt voor een betere doorbloeding.

Sterkte!

Gr. Tamara.

Dank je wel voor al de raad!!!

Maar ik was op controle moeten gaan bij de gyn en ze zei dat dat was van magnesium te kort... Ben vitaminen gaan halen en hopelijk gaat het beteren!!!

Groetjes carol en Rhune

Terug
Bovenaan