Kramp in baarmoeder????

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik heb sinds een week of 2 's nachts als ik na het plassen weer mn bed in ga, en me dan van mn zij/rug op mn buik draai, een enorme steek in mn baarmoeder. Na een paar seconden zakt het weer af, maar het doet echt even veel pijn.
Heeft iemand hier ook ervaring mee? En enig idee of dit kwaad kan?

Groetjes Marije

Hallo,

ik heb dat ook wel eens. Vooral als ik plots moet niezen ofso. Had ik trouwens met de vorige zwangerschappen ook en heb 2 gezonde meiden dus denk niet dat je je echt zorgen hoeft te maken hoor. Heb het idee dat het gewoon met de banden te maken heeft.

Groetjes Gerda

Ja, klinkt als bandenpijn. Naar mate de zwangerschap voort duurt krijg je wat sneller last van je buik. Hou het even in de gaten.

Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook pijn gehad in de zijkant van m'n buik en dacht dat het bandenpijn was. Toen de pijn steeds erger werd, ben ik toch even naar de huisarts gegaan en bleek het een blaasontsteking te zijn. Dat vermoedde ik al, maar dacht van 'dan zit de pijn toch meer bij je blaas?' Niet dus! Even wat urine naar de huisarts wegbrengen is een kleine moeite, maar het kan heel wat ellende voorkomen!

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan