Kramp in buik als baby druk is

<p>Hi, </p><p>Ik ben 39 weken zwanger en heb sinds kort dat als hij druk beweegt ik enorme krampen krijg in mijn buik en daar beneden. Ik krijg er soms ook een harde buik van. Hij is al Ingedaald. Zijn dit dan een soort oefen weeën? Heb het echt alleen als hij druk is. Ik voel het dan weg gaan en weer opkomen zegmaar.. </p>

Ik lees even mee. Heb dit ook en aangezien dit de eerste is, is het ook allemaal nieuw. Ik zit me ook continue af te vragen; is dit een harde buik? Zou het zo beginnen? Is dit een wee?

Ik lees ook even mee. Heb het sinds een paar dagen ook constant als hij druk beweegt, soms zelfs zo dat ik even moet gaan stilstaan als ik bijvoorbeeld in een winkel ben. Heel irritant!

Ik ben nu 38 weken zwanger van mijn tweede kindje en dit heb ik ook (al een week of 3)
Soms heb ik het idee dat de baby zo hard duwt en schopt dat mn vliezen spontaan breken haha. Maarja, dat denk ik dus al 3 weken en er is nog niks gebeurd
Bij mijn eerste kindje had ik deze krampen niet zo. Maar nu ligt deze baby in stuit, dus ik denk dat het misschien daardoor komt dat ik nu andere pijntjes/krampen voel.
Ik voel wel dat de baby steeds groter en sterker wordt en minder ruimte heeft in mn buik. Denk dat je alle schopjes en bewegingen daarom ook veel beter en harder voelt nu. En ja, ik denk dat je lichaam je ook wel langzaamaan klaarmaakt voor de bevalling nu!
Rustig afwachten.. als he 39 weken bent kan het niet lang meer duren :) 
Mijn baby wordt a.s. dinsdag gehaald dmv een geplande keizersnede ivm de stuitligging. Dus voor mij is het echt letterlijk aftellen:)

[quote quote=10227249]Ik ben nu 38 weken zwanger van mijn tweede kindje en dit heb ik ook (al een week of 3) Soms heb ik het idee dat de baby zo hard duwt en schopt dat mn vliezen spontaan breken haha. Maarja, dat denk ik dus al 3 weken en er is nog niks gebeurd Bij mijn eerste kindje had ik deze krampen niet zo. Maar nu ligt deze baby in stuit, dus ik denk dat het misschien daardoor komt dat ik nu andere pijntjes/krampen voel. Ik voel wel dat de baby steeds groter en sterker wordt en minder ruimte heeft in mn buik. Denk dat je alle schopjes en bewegingen daarom ook veel beter en harder voelt nu. En ja, ik denk dat je lichaam je ook wel langzaamaan klaarmaakt voor de bevalling nu! Rustig afwachten.. als he 39 weken bent kan het niet lang meer duren Mijn baby wordt a.s. dinsdag gehaald dmv een geplande keizersnede ivm de stuitligging. Dus voor mij is het echt letterlijk aftellen:)[/quote]
Grappig! Voor mij is het ook aftellen, as donderdag wordt onze baby gehaald met een keizersnede ook ivm stuit. Ben dan 39+4, hoop wel dat ie blijft zitten tot dan haha. Ze wilden het perse na de 39 weken grens doen.

Volgens mij VK kan een harde buik inderdaad komen door het vele bewegen van de kleine. Ik had het heel vaak voor het slapen. Dan ging die kleine te keer en dan bam harde buik haha! 

Is met 39 weken heel normaal. Ben zelf nu 40 weken en heb t al een paar weken. Wel al veel langer dan bij m'n eerste zwangerschap en toen ben ik bevallen met 39+2 dus wat dat betreft zegt het weinig. 

Terug
Bovenaan