kramp in buik

A

Anoniem

Guest
Hi allemaal,

Afgelopen nacht had ik opeens hele erge kramp in mijn buik (menstruatie-achtig, maar dan heftiger), en ik werd er wakker van. Vervolgens ging het over. Ik heb het nog aan de ha gevraagd en die zei dat het evt. een miskraam voorteken zou kunnen zijn, maar hoefde niet. Nu voel ik niets meer, wel dat mijn maag een beetje van streek is. Heeft iemand dit ook al eerder gehad?

gr. Martje

bij mijn eerste had ik er vooral in het begin van mijn zwangerschap erg veel last van met tranen in me ogen werd ik midden in de nacht wakker nu met de tweede is het wat minder maar als ik jou was zou ik toch even bellen met de verloskundige gewoon voor je eigen gemoedrust

bedankt voor je reactie, ik ga idd morgen maar even de vk bellen. Ik ben ook nog niet misselijk en als ik lees is iedereen dat bijna, dat vind ik ook een beetje gek. Ik heb wel 2 testen gedaan en die waren allebei positief. Misschien denk ik er te veel over na....

gr. Martje

Hoi Martje,

ik ben ook niet misselijk hoor, dus dat wil niets zeggen. Ik zou wel even voor jezelf naar de vk gaan idd. Anders blijf je met zo'n rot onzeker gevoel rondlopen.

Groetjes Sharon.

Terug
Bovenaan