Kramp in de benen

Wie heeft hier nog meer last van ? Pff echt te pijnlijk elke nacht ongeveer 2 a 3 keer last van .. & dan smorgends ook veel last als ik loop .

sucses allemaal
 
Geen last van. Magnesiumtabletten schijnen te helpen (slik ik zelf ook) en een zeepje onder het voeteneinde van je matras leggen schijnt ook te helpen.
 
Tegen de spierpijn achteraf kun je SRL creme / gel gebruiken, helpt erg goed! Je kunt het ook al 's avonds voor het slapen gaan opsmeren, het ontspant dan je spieren en dan zul je zien dat je ook veel minder last van kramp krijgt. Het heeft mij iig super goed geholpen.
 
Heb ik bij mijn vorige zwangerschappen wel last van gehad. Nu (gelukkig nog) niet. Magnesium hielp bij mij een beetje. Bewegen hielp wel. Voor het slapen gaan even bewegen. Dus rondjes draaien met je voeten en je tenen omhoog strekken en weer naar beneden. dat soort oefeningen.
 
schijnt kalkgebrek te zijn,baby ontrekt het calcium uit de spieren van de moeder hierdoor krijgen wij kuitkrampen ik drink elke dag 2 glaasjes melk heb ook nergens last van moet ik zeggen!
 
Terug
Bovenaan