Kramp in de buik!

<p>Hallo Allemaal,</p><p>ik ben sinds eergisteren nieuw hier, heb dinsdag 3 dagen voor nod positief getest..</p><p>wij kunnen ons geluk niet op omdat wij in okt 2018 een miskraam hebben gehad en sindsdien hebben we geen positieve test meer gehad!</p><p>Nu heb ik sinds gisteravond krampen in mijn darmen en in mijn buik, in hoeverre ik me kan herinneren heb ik dit de eerste keer niet gehad! Is iemand hier misschien mee bekend? </p><p>Groetjes Cher</p>

Kan erbij horen maar je moet er wel rekening mee houden dat het nog fout kan gaan aangezien je nod nog niet eens is.. dan weet jij nu helaas dat het om een hele vroege miskraam gaat en als je niet getest had was je “gewoon” ongesteld geworden. Blijft helaas nog even spannend hoe het gaat ontwikkelen. Ik hoor wel vaker pijntjes in de buik van de baarmoeder die zich ontwikkeld, weetje zolang er geen bloed is proberen los te laten, ga voor je duimen! ☺️

Ja daar houd ik natuurlijk rekening mee en blijf er ook een beetje nuchter in staan.. 
probeer altijd lang te wachten met testen, maar mijn geduld is niet Mn beste eigenschap hihi :p
morgen zou ik ongesteld moeten worden en dan voer ik ook nog even een testje uit! 
Bedankt voor de reactie ?

Toen ik heel pril zwanger was, had ik het gevoel van best sterke menstruatiekrampen. Dus ik ging er vanuit gewoon ongesteld te worden. Ben ik uiteindelijk toch niet geworden, 2 dagen nod heb ik zwangerschapstest gedaan en was toen ook wel een knaltest. Ben nu inmiddels 28 weken zwanger. 
Dus de moed er in houden en hopelijk komt het bij jou ook goed! 

Mijn ervaring is dat het totaal geen zin heeft om je vast te klampen aan krampjes wel/niet en ook niet aan de verhalen van anderen. (Miskramen verlopen gewoon niet bij iedereen hetzelfde en zelfs bij jezelf kan het verschillend lopen.) Evenals zwangerschappen onderling van elkaar kunnen verschillen.
Zwanger worden na een miskraam is zwaar, want je leeft weken tussen hoop en vrees. Het enige wat je kan doen is heel lief zijn voor jezelf en afleiding zoeken. Wat ook fijn kan zijn is om toch alvast steun te zoeken bij verloskundige of ziekenhuis. Dan heb je een echo moment om naar toe te leven, al werkt dit natuurlijk niet voor iedereen.
Ik wens jou echt heel veel sterkte en vooral moed, hou vol! ❤️

Terug
Bovenaan