Kramp in de kuiten

Hallo,
Ik heb al een tijdje last van kramp in mijn kuiten en dan voornamelijk dat ik er s'nachts wakker van word. Het doet echt heel pijn en dan na even masseren trekt het weer weg.
Nou had ik gelezen dat dit wel echt een zwangerschapskwaaltje is en dat dit door de bloedsomloop komt. Wat kan je hieraan doen? Heeft iemand tips om anders te liggen (met of zonder kussen bijv.)?
Groetjes Loes

hoi,
ik las toevallig je berichtje. ik hoor hier niet maar mijn zusje is net zo ver als jullie dus vind het wel leuk om af en toe mee te lezen.
ik was met mijn schoonzusje mee naar de vk en die zat met het zelfde probleem. de vk adviseerde sunlight zeep. je koopt het gewoon bij de supermarkt. het zit in een geel blauwe verpakking. je legt er gewoon wat stukjes van onder je dekens bij je voeten. volgens mijn schoonzusje werkt het perfect.

succes gr karin

Hoi

Ook ik heb hier regelmatig last van.....het advies wat ik kreeg was sokken aan doen met slapen en je benen op een verhoging laten liggen zoals bijvoorbeels een kussen,,,,en ik moet zeggen dat het lijkt te werken !!succes

hoi, bij mijn vorige twee zwangerschappen had ik hier ook veel last van, en het is van mij ook echt een angst dat het terug komt, want dat is echt vreselijk pijnlijk. (ik beviel liever)
Maar, deze keer gaat het (nog) goed, mijn kuiten zijn wel onrustig, zeker als ik op mijn werk het voetpedaal veel moet gebruiken, maar voor het slapen gaan draai ik altijd nog even rondjes met de voeten, ook als ik 's avonds op de bank of achter de pc zit doe ik dat. En het lijkt goed te gaan. OOk heb ik in de vorige zwangerschap veel melk gedronken en vla gegeten, 't schijnt ook iets met kalk te maken te kunnen hebben, maar daar ben ik nu niet aan begonnen.
ik hoop dat dit bij jou ook werkt.

Terug
Bovenaan