kramp in kuit(en)

Ben nu 20 weken zwanger, en eigelijk voel ik me nog zeer goed.
Alleen die kramp in m'n kuiten,dat is erg vervelend. Is daar wat tegen te doen? heb al meerdere dingen gehoord erover.
 
Hai,

Ik herken het probleem. Ik heb vorige week 3 nachten achter elkaar kramp gekregen in beide kuiten. Toen heb ik ook een oproepje geplaatst. Ik kreeg als tips: uiteinde van je bed omhoog of een kussen onder je voeten en geen hakken meer dragen, je kuiten masseren en een koude met een warme douche afwisselen ivm je doorbloeding. Voor de rest heb ik ook nergens last van. Ik loop nu alleen met heel veel spierpijn in beide kuiten. Succes!
 
Veel melk drinken op de dag en voor het slapen gaan een beker warme melk...Ik drink zelf heel veel melk op een dag, altijd al gedaan, en heb geen last van kuitkramp, alleen als ik in de nacht buiten dekbed lig met mijn benen, ben 37,3 weken zwanger....
 
Ikzelf heb ook veel last kuitkramp en ben nu 33 weken.
Ik heb nu stukken minder last ervan nu ik elke avond voor ik ga slapen een beker warme melk drink.Dus probeer dit eens hopelijk helpt het jouw ook.
veel succes verder
 
Hoi,

Ik heb tijdens beide zwangerschappen ook regelmatig erge kramp in m'n kuiten. Wat bij mij echt helpt zijn Calcium tabletten van Davitamon! Als ik een paar dagen vergeet die tabletten op te eten dan krijg ik weer kramp en als ik ze netjes een paar dagen achter elkaar gebruik heb ik helemaal geen last van kramp!

Groetjes Grietje
 
Hoi,

bij mijn eerste zwangerschap had ik hier ook soms last van en wat ik toen deed was een zeepje tussen mijn matras en hoeslaken leggen bij mijn voeteneinde van mijn bed. Klinkt ontzettend stom, maar van de een op de andere dag was ik er vanaf.
Baat het niet dan schaad het niet toch!

Groetjes en succes,
Kaatje
 
Terug
Bovenaan