Kramp in mn buik...

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,
Ik ben Remy en 23 jaar. Ben sinds mei gestopt me de pil en had een mooie cyclus van 28 dagen.
Nu hebben we gister saampjes even terug zitten rekenen en op mn huwlijksreis(!!) vorige maand was mn cyclus een week verlengd. Naar 35(!!) dagen. Ik was al een week lang een soort van blij en toe kwamen die duvels toch...
Nu zit ik op dag 38, geen duvels te bekennen... maar, ik heb al sinds 3 september echt af en toe kramp in mn buik. Alsof ik moet gaan vloeien. Pijnlijke tepels en echt pijn in mn buik. Herkent iemand dit?
Ik denk dat ik vandaag ga testen. Maar door die echte pijn af en toe lijkt het me sterk dat ik zwanger ben... maar wat is het dan? Echt irri al die onzekerheid. Kan iemand me opfleuren...
Liefs Remy

Hoi R.e.m.y.

Ik ben An en ben 28 jaar oud,  gestopt eind juli. Maar ik snap wat je bedoelt. Ik heb het zelfde gevoel. Maar nog niet ongi. Het is erg onzeker allemaal. Maar ik denk toch gewoon afwachten. Of test doen. Ook al vraag ik me af of zo'n test echt zekerheid geeft want ik teste na een week over tijd negatief en ik ben het nog niet. Nog steeds wel dat gevoel. Maar als ik dan andere hier lees dat ze soms al een paar testen hebben gedaan en dan toch zwanger blijken te zijn. Zo ook in mijn omgeving test zegt negatief en huisarts positief.
Echt je uit onzekerheid helpen kan ik je niet. Sorry!!!
Heel veel succes!

liefs   An78

hoi

Dat heb ik nu ook, ik moet dan volgende week ongesteld worden. Weet het natuurlijk nog niet zeker omdat het de eerste echte ongesteldheid moet worden na het stoppen met de pil.

Maar die krampen herken ik, ben je ook misselijk en heb je kriebels in je maag? Ik wel namelijk. Snap daar niks van

Marjolein

Ha meiden!

Ik heb net getest... EN TWEE VETTE ROZE STREPEN!!!
Ik kan het niet geloven. Ik heb gelijk maar een tweede test erbij gepakt. En die gaf ook vet postitief resultaat! Ik ben zwanger... wauw... nu ik dit schrijf besef ik het steeds meer. wauw. Maar ik weet nu dus niet hoelang. En ook niet waar die vreselijke kramp precies van is. Misschien bandenpijn ofzo??
Morgen dokter bellen. Dat ga ik doen. Ik ben in de zevende hemel! Maar besef me heel goed dat het nog heel pril en kwetsbaar is...

Kus van een dolblije Remy!

ps. Mn mannetje ook trouwens!!!

Hoi Remy,

Gefeliciteerd!!!!! Echt leuk voor jullie! Geniet ervan!!

liefs An

Oh super, ik hoop van harte dat het goed gaat (daar gaan we wel vanuit natuurlijk) dan is er alweer eentje minder die alsmaar in onzekerheid zit...
Gefeliciteerd!!!!
Nu de rest van de dames nog...en ikke natuurlijk ook...
Groetjes Deb

Terug
Bovenaan