Kramp onderbuik

<p>Hoi dames ik ben nu bijna 6 weken zwanger nog erg pril dus. Alleen heb ik gisteren boodschappen lopen doen koken schoonmaken etc waardoor ik nu erge kramp in m’n onderbuik had afgelopen nacht nu nog steeds maar wel veel minder. Is het normaal na inspanning of doe ik iets niet goed?</p>

Ik ben nu 7 weken en ik herken het wel. Wanneer ik een drukke dag heb gehad met veel rondlopen en trappen doen enzovoort, heb ik 's nachts in bed daar ook last van en dan voel ik dat de ochtend erna vaak ook nog even. Zolang je geen bloedverlies hebt, zou ik me niet te veel zorgen maken. Neem vandaag eventueel wat extra rust en dan zal je zien dat je je tegen het einde van de dag al een stuk beter voelt ?. Als je echt heel ongerust bent, zou ik contact opnemen met de gynaecoloog of verloskundige.

Heel normaal! Mijn verloskundige legde uit dat je baarmoeder een spier is, die opeens vanalles ‘moet’, alle kanten op rekt en een nieuwe inwoner heeft. Ik had veel baat bij een kruik, met name ‘s nachts (bij rust is pijn waarschijnlijk erger), na een week of 9 was het klaar, toen kwamen er nieuwe ongemakken?

Terug
Bovenaan